کد خبر : 1279123 | 09 آبان 1394 ساعت 23:35 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

رویس: به دنبال کم کردن فاصله با بایرن هستیم

مارکو رویس که گاه و بیگاه دچار مصدومیت می‌شود، این روزها روند رو به جلویی را پشت سر می‌گذارد و در بازی امشب تیمش به تنهایی دو گل زد تا سهم بسزایی در واریز شدن سه امتیاز بازی به حساب بروسیا دورتموند داشته باشد.

رویس: به دنبال کم کردن فاصله با بایرن هستیم
به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش در آخرین روز هفته یازدهم فصل 16-2015 بوندسلیگا وردربرمن میزبان بروسیا دورتموند بود که در پایان بازی را با نتیجه 3 بر 1 به زردپوشان واگذار کرد.
بعد از پایان این مسابقه مارکو رویس که زننده گل اول و سوم دورتموند بود، گفت:" کار بیش از حد دشواری داشتیم، باحوصله بازی کردیم اما در نیمه اول علی‌رغم برتری در نتیجه، سرعت لازم را در زمین نداشتیم. بین دو نیمه قرار گذاشتیم با فشار بیشتری بازی کنیم و توپ را بیشتر به گردش درآوریم؛ در نهایت هم نتیجه لازم را گرفتیم. اما این بازی سخت‌تر از آنچه شاید به نظر می‌رسید بود. وقتی تیم دوم جدول باشی، مسلما نگاه می‌کنی که تیم نخست چطور کار می‌کند؛ البته بایرن فعلا فاصله زیادی با ما دارد اما ما هم در تلاش برای کم کردن این فاصله هستیم. در بوندسلیگا سرعت بالاست و ما روی اهداف و برنامه‌های خود تمرکز کرده‌ایم."
ماتیاس گینتر هم گفت:" خوشحالیم که توانستیم سه امتیاز مسابقه را از آن خود کرده و با دست پر به خانه برگردیم. ما در نیمه اول نتیجه بسیار خوبی داشتیم، اما بعد از آن از فرصت‌های متعدد پیش آمده استفاده نکردیم، زیرا برمن خیلی خوب دفاع می‌کرد."

دیدگاه‌ها