کد خبر : 1279065 | 09 آبان 1394 ساعت 19:55 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

فاصله با بایرن به 5 رسید

پیروزی پرگل دورتموند در خانه وردربرمن

دورتموند که از تساوی شب گذشته بایرن مونیخ مقابل فرانکفورت آگاه بود، دقایقی پیش موفق شد با برتری 3-1 در خانه وردربرمن، فاصله خود با بایرن در صدر جدول را به 5 امتیاز کاهش دهد.

پیروزی پرگل دورتموند در خانه وردربرمن
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان توماس توخل در ادامه نتایج خوب شان، توانستند درخانه برمن به سه امتیاز برسند و یک گام به بایرن مونیخ صدرنشین نزدیک شوند.
در ابتدای مسابقه و در حالیکه هنوز دو تیم در حال گرم شدن بودند، گوندوگان از سمت راست حرکتی را آغاز کرد و توپ را برای مخیتاریان فرستاد؛ این مهاجم ارمنی هم فرصت را برای رویس مهیا دید و به او پاس داد تا مارکوی محبوب دورتموندی‌ها ششمین گل خود در فصل جاری را به ثمر رسانده باشد. بعد از این گل بازیکنان وردربرمن در صدد جبران برآمدند.
آنها تا دقیقه بیست صاحب سه ضربه ایستگاهی شدند اما هیچکدام به ثمر ننشست. دقیقه 18 خطرناکترین موقعیت بازی تا اینجای کار رقم خود. توپ بلند بازیکنان وردر با غفلت هوملس و سوکراتیس به اوجاه رسید و او با عبور از این دو ضربه‌ای را به سمت دروازه بورکی شوت کرد، اما توپش با اختلاف اندک به بیرون رفت. در این دقایق به نظر می‌رسید دورتموندی‌ها محور بازی را گم کرده‌اند؛ آنها اگرچه با شایستگی به گل رسیدند، اما در ادامه اشتباهات زیادی داشتند و بازیکنان حریف به آسانی می‌توانستند با استفاده از فضاهای خالی خود را به زمین زردهای میهمان برسانند.
تلاش‌های وردر بالاخره نتیجه داد و دقیقه 32 آنتونی اوجاه موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. این پنجمین گل این بازیکن نیجریه‌ای در فصل جاری بود. این گل موجب شد شاگردان توخل به خود بیایند و دست از حفظ نتیجه بردارند؛ آنها مجددا راه دروازه وردر را در پیش گرفتند تا اینکه یک دقیقه مانده به پایان نیمه اول با گلی که هوملس مهیا کرد و هنریک مخیتاریان با ضربه سر به ثمر رساند با برتری 2 بر 1 راهی رختکن شدند.
با شروع نیمه دوم زردپوشان وستفالن توپ و میدان را در اختیار خود گرفتند. دقیقه 48 آوبامیانگ چیزی نمانده بود نتیجه را 3 بر 1 کند، اما ویدوالد به موقع از دروازه بیرون آمد و این فرصت خطرناک را مهار کرد. شاگردان توخل تا دقیقه 70 چنان عرصه را بر بازیکنان تیم میزبان تنگ کرده بودند، که آنها برای متوقف کردن این موج حملات چاره‌ای جز خطا نداشتند و در این دقایق سه بار کارت زرد را پیش چشمان خود دیدند. بالاخره دقیقه 72 باز هم مارکو رویس و باز هم به کمک مخیتاریان توانست تیمش را به گل سوم برساند.
بعد از این گل باز هم بازی آرام‌تر شد و دورتموندی‌ها فقط چشم به ضدحملات داشتند تا شاید آوبامیانگ هم بتواند از این مسابقه سهمی ببرد، اما دفاع وردربرمن دیگر اجازه پیشروی به آنها نداد و بازی با نتیجه 3 بر 1 پایان یافت.

دیدگاه‌ها