کد خبر : 1277547 | 04 آبان 1394 ساعت 11:53 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

کامل:

اسکوچیچ همان اسکوچیچ فصل قبل است

کامل می گوید اسکوچیچ از نظر فنی و اخلاقی یکی از بهترین مربیان ایران است.

اسکوچیچ همان اسکوچیچ فصل قبل است
بهمن کامل در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره مصدومیتش گفت : یک ماه و نیم با مصدومیتم تمرین می کردم و خدارا شکر اوضاعم بهتر شده است و آماده بازی هستم.

دفاع فولاد درباره بازی این هفته برابر سیاه جامگان گفت: سیاه جامگان تیم خوبی است نباید به موقعیتش در جدول نگاه کنیم درست مثل ما که نه از نظر بازیکن نه باشگاه و نه کادر فنی ضعیف نیستیم. نباید این تیم را دست کم بگیریم. این تیم نفرات و مهره های خوبی در ترکیب دارد که می توانند به خوبی برای آنها بازی کنند.

کامل درباره تاثیر حضور هواداران فولاد گفت: ما شرمنده هواداران هستیم ، آنها خود را ثابت کردند.در گرما، سرما و حتی شهرهای دیگر مارا تنها نگذاشتند.امیدوارم این بازی را ببریم تا آنها را خوشحال کنیم.مطمئن باشد اگر ما یک بازی را پیروز شویم، این پیروزی ادامه دار خواهد بود و از این وضعیت جدا می شویم.

دفاع فولاد درباره اسکوچیچ گفت: اسکوچیچ از نظر فنی و اخلاقی یکی از بهترین مربی های ایران است، اسکوچیچ همان اسکوچیچ فصل قبل است.ما فصل قبل هر دوبازی یک نفر را به یک دلیل از ما می گرفتند اما با تفکرات او ادامه می دادیمتا در نهیات برای کسب سهمیه تنها یک امتیاز کم آوردیم. به نظر من درست است مدیریت و هیئت مدیره به آقای اسکوچیچ اعتماد کردند.ما هم قسم شده ایم این بازی را ببریم تا خیلی از مسائل را حل کنیم و جواب اعتماد مدیران را بدهیم.

دیدگاه‌ها