کد خبر : 1275874 | 26 مهر 1394 ساعت 15:43 | 32K بازدید | 0 دیدگاه

با شکست ویارئال از سلتا

قطعی شدن صدرنشینی رئال مادرید در لالیگا

سلتاویگو دقایقی پیش در زمین ویارئال موفق به کسب پیروزی 2-1 شد تا زیردریایی زرد، صدر جدول را تنها پس از یک هفته از دست بدهد. با این نتیجه، رئال مادرید پس از سه هفته به صدر بازگشت.

قطعی شدن صدرنشینی رئال مادرید در لالیگا
به گزارش "ورزش سه"، سلتا ویگو و ویارئال، حساس ترین بازی امروز لالیگا را در ورزشگاه ال مادریگال برگزار کردند که در نهایت این سلتا بود که موفق به شکست میزبان صدرنشین خود شد. اوریانا در نیمه اول، سلتا را پیش انداخت اما ویارئال که در نیمه دوم ده نفره نیز شده بود، با گلزنی دنیس سوارز کار را به تساوی کشاند؛ با این حال گل دقیقه 90 نولیتو(گزینه خرید بارسا در زمستان) حکم به برتری سلتا داد.

ویارئال که در پایان هفته هفتم، به لطف تساوی رئال در زمین اتلتیکو و شکست بارسا در زمین سویا، موفق به صعود به صدر جدول شده بود، با این شکست، جایگاه خود را از دست داد و رئال مادرید به لطف پیروزی 3-0 بر لوانته، صدرنشینی خود را قطعی کرد. کهکشانی ها شب گذشته موقتا به صدر جدول صعود کرده بودند.

در حال حاضر سه تیم رئال مادرید، سلتا و بارسلونا با 18 امتیاز و به دلیل تفاضل گل، در رتبه های اول تا سوم جدول لالیگا قرار دارند. بدین ترتیب، دیدار هفته بعد رئال در زمین سلتا، بی شک جذابیت های دو چندانی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها