کد خبر : 1275727 | 25 مهر 1394 ساعت 23:10 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

توقف میلان در خانه تورینو

میلان در دیداری خارج از خانه مقابل تورینو به تساوی 1-1 رضایت داد.

توقف میلان در خانه تورینو
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سینیشا میهایلوویچ امیدوار بودند با پیروزی در این دیدار، به وضعیت شان در جدول سر و سامان بدهند اما در نهایت به یک امتیاز از این بازی رضایت دادند تا همچنان در نیمه پایین جدول سری A باقی بمانند.
میلان بازی را بهتر آغاز کرد اما در ادامه بازی متعادل تر شد و هر دو تیم موقعیت های روی دروازه هم ایجاد کردند اما هیچ یک از آنها نتوانست قفل دروازه ها را باز کند و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.
در نیمه دوم تیم میزبان شروع بهتری داشت و بازیکنان این تیم در تلاش بودند که با حفظ مالکیت توپ، روی دروازه دیگو لوپز خطرساز شوند.
اما این میلان بود که در دقیقه 63، به گل برتری رسید. پاس خوب برتولاچی، کارلوس باکا را در موقعیت گلزنی قرار داد و او با یک ضربه خوب، کار را تمام کرد.
تورینی ها خیلی زود ابتکار عمل را در دست گرفتند و بعد از اینکه باسیلی یک موقعیت خوب را در دقیقه 68 از دست داد، همین بازیکن در دقیقه 73، کار را به تساوی کشید. آندره آ بلوتی تنها یک دقیقه بعداز ورود به زمین، در نقش گلساز ظاهر شد و باسیلی را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن هم از زاویه ای تقریبا بسته، دیگو لوپز را مغلوب کرد.
در دقایق باقی مانده، هر دو تیم تلاش زیادی برای رسیدن به گل برتری انجام داد اما موقعیت های آنها تبدیل به گل نشد و بازی با همان نتیجه 1-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها