کد خبر : 1269556 | 01 مهر 1394 ساعت 14:46 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

بالوتلی: دو گل احمقانه از اودینزه خوردیم

ماریو بالوتلی، مهاجم میلان عنوان کرد که تیمش، متشکل از گروهی جنگنده است و مقابل اودینزه، پس از زدن سه گل در نیمه اول، دو گل احمقانه دریافت کردند.

بالوتلی: دو گل احمقانه از اودینزه خوردیم
به گزارش "ورزش سه"، بالوتلی با یک ضربه ایستگاهی دیدنی، گل اول تیمش را به ثمر رساند و اولین گلش پس از بازگشت از لیورپول را در بازی‌های رسمی زد. میلان در نهایت 3-2 پیروز شد و بالوتلی عنوان کرد که مدافعین اودینزه سعی در تحریک او داشتند ولی او واکنشی نشان نداده است.

او گفت:" 3-0 جلو بودیم ولی تمرکزمان را از دست دادیم بنابراین نمی‌توان با نتیجه 3-2 کار را در چنین شرایطی تمام کرد. ما گروهی جنگنده هستیم که تا پایان خواهیم جنگید و یک نتیجه سخت ولی مهم را با خود به خانه خواهیم برد. دو گل احمقانه خوردیم ولی به جنگیدن ادامه دادیم و من، هم تیمی هایم را تحسین می‌کنم.
برای تیم جنگیدم، مثل همیشه. برایم سخت بود زیرا می‌دانستم مدافعین حریف سعی در تحریک من دارند. کارت زرد، کمی شبم را خراب کرد ولی به جز آن، از عملکردم خیلی راضی هستم. این بار کم کم از روی دوشم برداشته می‌شود زیرا در سال‌های اخیر، در ایتالیا و انگلیس چیزهای زیادی پشت من گفته شد و من ساکت ماندم."

بالوتلی ادامه داد:" تحریک مدافعین؟ ممکن است به خاطر تکل روی پایم کارت بگیرند ولی توپ را نخواهند گرفت. در رختکن و زندگی شخصی ام، انسان کاملا متفاوتی هستم تا آنچه از من توصیف شده است.

دیدگاه‌ها