کد خبر : 1269347 | 31 شهریور 1394 ساعت 17:43 | 31.3K بازدید | 0 دیدگاه

در واکنش به شایعات بی علاقگی به خسه

بنیتس: در رئال، معضلی بنام خسه وجود ندارد

رافا بنیتس در نشست خبری بازی با اتلتیک بیلبائو، تاکید کرد که مشکلی با خسه ندارد و این بازیکن، مورد اطمینان کاملش قرار دارد.

بنیتس: در رئال، معضلی بنام خسه وجود ندارد
به گزارش "ورزش سه"، خسه رودریگز، ستاره 22 ساله رئال که دو فصل پیش یک پدیده در فوتبال اسپانیا لقب گرفت، پس از پشت سر گذاشتن یک مصدومیت 9 ماهه، دیگر نتوانسته به روزهای اوجش بازگردد و در این فصل نیز از سوی بنیتس مورد استفاده قرار نمی گیرد.
رسانه های اسپانیا از این نوشته اند که بنیتس خواستار فروش یا انتقال قرضی خسه به تیمی دیگر شده بود اما مدیریت رئال با درخواست او موافقت نکرده و به همین دلیل او در حال لجاجت با خسه است.

بنیتس در واکنش به این اخبار و شایعات گفت:" در این چند روز، خسه خیلی خوب تمرین کرده؛ همانطوری که در هفته های گذشته عملکرد خوبی در تمرینات داشت اما برای من، اینکه بازیکنی در ترکیب ثابت قرار بگیرد، تنها عملکردش در تمرینات کفایت نمی کند.
تاکید می کنم که معضلی بنام خسه در رئال وجود ندارد و به او اعتماد کامل دارم. با او و دیگر بازیکنان جوان تیم، بسیار صحبت می کنم. انتظار من از آنها این است که از بازیکنان باتجربه تر بهتر باشند تا بتوانند در ترکیب اصلی قرار بگیرند. از بازیکنان باتجربه تر هم، جدیت و رقابت طلبی را توقع دارم. سعی من در تمرینات نیز همیشه این است که یک فضای رقابتی به وجود بیاورم.

در بازی با اسپانیول قصد داشتم به خسه بازی بدهم اما یکی دو تعویض اجباری، مانع از این کار شد. در بازی با گرانادا هم همه چیز گره خورده بود و چریشف را به بازی فرستادم؛ چون به سرعت و قدرت بدنی او در جناح چپ نیاز داشتم. بازیکنان جوان بسیار باکیفیتی در اختیار دارم ولی باید بیشتر کار کنند."

دیدگاه‌ها