کد خبر : 1269181 | 31 شهریور 1394 ساعت 07:30 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

مهابادی : 8 پنالتی پاس را نگرفتند

اگر قانون اجرا شود باید پاس با نتیجه 0-3 برنده بازی با نفت شود.

مهابادی : 8 پنالتی پاس را نگرفتند
به گزارش "ورزش سه"، داود مهابادی سرمربی پاس همدان با گفتن این جمله در ادامه می گوید : نفتی ها به رغم اعلام فدراسیون فوتبال در برای انجام بازی با پاس در همدان نماندند و با توجه به اینکه پاس و تیم داوری در زمین حاضر بودند ، قانوناً باید ما برنده بازی شویم.

امانتایج ضعیف پاس باعث شده از پاس و مهابادی انتقادهایی بشود و مهابادی هم تحمل شنیدن انتقاد را ندارد : آنهاییکه از من و نتایج پاس انتقاد می کنند و می گویند در صورت نتیجه نگرفتن پاس ، مهابادی از این تیم اخراج می شود یک مشت بیکار بوده و شناختی از فوتبال ندارند. ما در 4 بازی حریفان خود را تحت تاثیر بازی خوب مان قرار داده بودیم و در اکثر دقایق بازی صاحب توپ و میدان بودیم ولی از بدشانسی توپ هایمان گل نشد و فقط در قائمشهر تیم نساجی 25-20 دقیقه ایی به ما فشار آورد.

اما نتایج پاس چیز دیگری می گوید ؟ مربی پاس به آرامی می گوید : همه تیم ها چنین شرایطی داشته اند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. بعضی از تیم ها اول فصل ، . بعضی از تیم ها وسط فصل و . بعضی از تیم ها هم در پایان فصل با چنین شرایطی مواجه می شوند و برای ما در ابتدای فصل بوده اما من مطمئن هستم این روند ثابت نمانده و با توجه به طولانی بودن لیگ ما در اینده بهتر می شویم. داود مهابادی حرف هایش را با انتقاد از داوری ها پایان می دهد : در 3-2 بازی گل هایی خوردیم که نمونه آنها در هر 100 سال هم دیده نمی شوند و از طرفی داوری ها هم ضعیف است ، تا جاییکه تاکنون 8 پنالتی برای پاس گرفته نشده است.

دیدگاه‌ها