کد خبر : 1269178 | 31 شهریور 1394 ساعت 07:26 | 4.2K بازدید | 3 دیدگاه

نوری رهبر تیم ماست

پورقاز: به خودم می بالم که عضو ملوانم

مدافع تیم ملوان می گوید بیرون رفتن دو بازیکن اصلی تیمشان به دلیل مصدومیت به این تیم ضربه زد.

پورقاز: به خودم می بالم که عضو ملوانم
به گزارش "ورزش سه"، عزت اله پورقاز در رابطه با بازی تیم های ملوان و پرسپولیس گفت: نمی دانم چرا توپ های مان درون دروازه حریف نمی رفت، ما تلاش زیادی داشتیم اما فقط شانس نداشتیم. گویا قسمت نبود که ما در این بازی پیروز شویم و به مرحله بعد برویم.

وی در ادامه راجع به حواشی ایجاد شده در این بازی گفت: راستش را بخواهید من از آن بازیکنانی هستم که وقتی بازی شروع می شود به چیزی توجه نمی کنم، وقتی بازی شروع می شود من دیگر به حواشی و اتفاقات هیچ توجه ای نمی کنم و سعی می کنم تمام تمرکز خودم را روی بازی می گذاریم تا با تمام توان در خدمت تیمم باشم. در ضمن به نظر من جو این بازی خوب بود و جزء اتفاقاتی که در دقایق پایانی بازی افتاد دیگر مسئله خاصی نبود. البته در مورد داوری این بازی اتفاقاتی افتاد که من ترجیح می دهم اظهارنظری نکنم.

مدافع انزلی چی ها ادامه داد: متاسفانه مصدومیت پژمان نوری و آرش افشین در این بازی بسیار به ما ضربه زد، بهرحال آقاپژمان رهبر تیم است و حضور وی در بازی می توانست کمک زیادی به ما بکند، البته بازیکنان جوانی به بازی آمدند هم به تیم کمک کردند و تلاش خود را انجام دادند اما در این بازی ها تجربه بازیکنان بسیار به کار تیم می آید.

پورقاز در پایان گفت: دست تمام هواداران مان را می بوسم که حتی در تهران هم ما را تنها نگذاشتند و 120 دقیقه ما را حمایت کردند و حتی پس از پایان دیدار هم ما را تشویق کردند، به خودم می بالم که در چنین تیمی بازی می کنم و امیدوارم بتوانیم با ارائه بازی های خوب و تاثیرگذار تیم را آسیایی کنیم و هواداران نیز از بازی های این تیم لذت ببرند.

دیدگاه‌ها