کد خبر : 1269028 | 30 شهریور 1394 ساعت 15:14 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا

راموس به بازی با اتلتیک بیلبائو نمی رسد

سرخیو راموس که بازی رئال مادرید مقابل گرانادا را به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف چپ از دست داد، به احتمال فراوان در مقابل بیلبائو نیز قادر به همراهی کهکشانی ها نخواهد بود.

راموس به بازی با اتلتیک بیلبائو نمی رسد
به گزارش "ورزش سه"، سه شنبه گذشته و در بازی رئال مادرید مقابل شاختار دونتسک، سرخیو راموس، کاپیتان رئال، از ناحیه کتف آسیب دید و زمین بازی را ترک گفت. آزمایشات پزشکی نشان دادند که او باید حداقل دو هفته از میادین به دور بماند اما خود بازیکن ادعا کرد که با تلاش زیاد به بازی برابر بیلبائو(چهارشنبه 1 مهر) خودش را خواهد رساند.

در حالی که پیش بینی می شد راموس از امروز در تمرینات گروهی رئال حاضر شود اما او ترجیح داد زیر نظر فیزیوتراپ باشگاه تمرین کند و برای جلوگیری از شدت یافتن مصدومیتش، در تمرین گروهی حضور پیدا نکرد.
از طرفی بازی با بیلبائو نیز یک بازی کاملا فیزیکی و درگیرانه است و راموس در صورت حضور، باید جنگ های تن به تنی با دو مهاجم قدرتمند و بلند قامت این تیم، آدوریز و رائول گارسیا داشته باشد.
با توجه به این دلایل، مارکا پیش بینی کرده است که راموس در برابر اتلتیک حضور نخواهد داشت و خود را برای بازی شنبه آینده برابر مالاگا آماده خواهد کرد.

دیدگاه‌ها