کد خبر : 1269014 | 30 شهریور 1394 ساعت 14:55 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

زوج ایرانی برتر از مدافعان اروپا و امریکایی!

زوج بنگر – نور و دومین کلین شیت

برانکو ایوانکوویچ از ابتدای فصل تاکنون زوج های زیادی در قلب دفاعی اش امتحان کرد و البته در این میان زوج محسن بنگر و علیرضا نورمحمدی بهترین عملکرد را به خود اختصاص داده است.

زوج بنگر – نور و دومین کلین شیت
به گزارش "ورزش سه"، سرمربی کروات پرسپولیس در این فصل چهار بازیکن در قلب خط دفاعی اش دارد و محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، مایکل اومانیا و لوکا ماریچ جزو بازیکنانی هستند که دست برانکو را برای این پست باز گذاشته اند.

پرسپولیسی ها که در روزهای ابتدایی لیگ مشکلات زیادی را بابت خط دفاعی شان متحمل شدند و با گذشت 6 هفته دومین تیم با بدترین خط دفاعی لیگ محسوب می شوند تنها در سه بازی موفق به بسته نگه داشتن دروازه شان شده اند؛ دیدارهای فولاد، پیکان و ملوان!

محسن بنگر و علیرضا نورمحمدی، مدافعان باتجربه و البته با سابقه در ترکیب پرسپولیس که توانسته اند با هماهنگی و همکاری یکدیگر مانع از باز شدن دروازه تیم شان شوند و عملکرد بهتری نسبت به زوج های دیگر به خود اختصاص داده اند.

به نظر می رسد برانکو نیز با درک این مساله بار دیگر به این زوج در هفته های آینده اعتماد کند و زوج ایرانی به کلین شیت در پرسپولیس ادامه دهند. دیدار با تراکتورسازی مهمترین سنگ محک این خط در این هفته خواهد بود و مسلما این دو نیز برنامه ویژه ای برای حمله وران سرخ های تبریزی در سر دارند و باید منتظر عملکردشان در پایان این دیدار حساس بود و دید دومین کلین شیت در لیگ برتر را به نام خود ثبت خواهند کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها