کد خبر : 1269001 | 30 شهریور 1394 ساعت 15:21 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

اسدی: باید اعتماد به‌نفس داورانمان را تقویت کنیم

در حاشیه برگزاری مراسم افتتاحیه کلاس داوران و ناظران فوتسال بانوان، دبیرکل فدراسیون فوتبال دقایقی سخنرانی کرد.

اسدی: باید اعتماد به‌نفس داورانمان را تقویت کنیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ دکتر علیرضا اسدی در حضور داوران و ناظران فوتسال بانوان گفت: از اینکه می بینم بانوان در زمینه فوتبال و علی الخصوص داوری در حال فعالیت هستند، خیلی خوشحالم و امیدوارم بتوانیم مسئولیتی که بر گردن ما هست را به درستی انجام دهیم.

وی در ادامه افزود: تمام کسانی که در فوتبال فعالیت می کنند نیاز دارند که آموزش، تجربه و اعتماد به نفس به آنها تزریق و شخصیت حقیقی و حقوقی شان به خوبی تعریف شود. این عوامل باعث رشد می شود ضمن اینکه باید با هم هماهنگ شویم. داوری امر بسیار مهم و قضاوت کار مشکلی است. باید فضا به سمتی هدایت شود که فوتبال و فوتسال بانوان ما سازماندهی شود و علی الخصوص در بحث داوری رشد داشته باشیم. همچنین به نظرم می رسد که کار بزرگی باید در بحث فرهنگی برای حضور بانوان در امر ورزش انجام شود. من از شما می خواهم که به روز باشید و این مستلزم زحمت و مقاومت زیادی است.

دبیرکل گفت: امروز هر سوتی که داور می زند حداقل یک نفر اعتراض می کند. طوری که گاهی من فکر می کنم همه داور هستند و این جالب است و در نهایت کار را سخت می کند.

دکتر اسدی در پایان افزود: ما باید اعتماد به نفس داورانمان را تقویت کنیم. داوران ما نیز باید در زمین بازی با تمرکز باشند.

دیدگاه‌ها