کد خبر : 1269000 | 30 شهریور 1394 ساعت 14:22 | 58.5K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با کانال پلاس

واکنش رئیس بارسلونا به اخراج این تیم از لالیگا

رئیس باشگاه بارسلونا در واکنش به اخراج این تیم از لالیگا، در صورت به اسقلال رسیدن ایالت کاتالونیا، اعلام کرد که این باشگاه در انتخابات، کاملا بی طرف است.

واکنش رئیس بارسلونا به اخراج این تیم از لالیگا
به گزارش "ورزش سه"، قرار است هفته آینده در ایالت کاتالونیا، انتخابات با محوریت استقلال طلبی برگزار شود و احتمال برنده شدن استقلال طلبان بسیار بالا تخمین زده می شود. رئیس کمیته برگزاری لالیگا نیز شب گذشته در واکنش به این انتخابات اعلام کرد که در صورت جدایی کاتالونیا از اسپانیا، بارسلونا نیز دیگر جایی در لالیگا نخواهد داشت.

جوزپ بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا، در همین رابطه گفت:" ببینید؛ قرار است هفته بعد در کاتالونیا انتخاباتی برای استقلال طلبی برگزار شود. باشگاه بارسلونا همواره نشان داده است که با سیاست میانه ای ندارد و تنها به ورزش فکر می کند. البته سیاستمداران و اهدافشان را درک می کنم ولی ما در هیچ کمپینی حضور نداریم و در این انتخابات کاملا بی طرف هستیم."

بارتومئو که بازی شب گذشته تیمش برابر لوانته را از نزدیک تماشا کرد، دیداری که به برتری 4-1 بارسا ختم شد، در مورد مسی و پنالتی ای که از دست داد گفت:" مسی بهترین بازیکن دنیاست. او مقابل لوانته همانطوری بازی کرد که دوست داشت. مسی بازهم ثابت کرد که بارسلونا با او تیم بهتری است. از دست دادن پنالتی هم چیزی از ارزش هایش کم نکرد."

دیدگاه‌ها