کد خبر : 1266656 | 21 شهریور 1394 ساعت 18:45 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

آلگری: هرنانس آماده جانشینی ویدال است

یوونتوس پس از دو شکست ابتدای فصلش مقابل اودینزه و رم، امشب در زمین خود به مصاف کیه وو خواهد رفت.

آلگری: هرنانس آماده جانشینی ویدال است
به گزارش "ورزش سه"، یوونتوسی ها که در نقل و انتقالات تابستانی ستارگانی چون ته وز، ویدال و پیرلو را از دست داده اند، فصل را به بدترین شکل خود شروع کردند. دو شکست از دو بازی و قرار گرفتن در انتهای جدول، چیزی نبود که بدبین ترین هوادار یووه نیز متصور باشد.

حال امشب شاگردان آلگری در اندیشه دستیابی به اولین برد فصل، به مصاف کیه وو خواهند رفت. بسیاری بر این عقیده اند که در تیم فعلی یوونتوس، جانشین مناسبی برای ویدال وجود ندارد اما مکس آلگری، مربی یووه معتقد است که خرید برزیلی جدید این تیم یعنی هرنانس، می تواند به خوبی جای ستاره شیلیایی را پر کند.

او در نشست خبری بازی با کیه وو به حبرنگاران گفت:" فصل برای ما از امشب شروع خواهد شد و هدفمان کسب برد است. امشب فرصت خوبی برای برخی بازیکنانم است تا توانایی هایشان را اثبات کنند؛ یکی از آنها هرنانس است.
به عقیده من، او آماده است تا جای ویدال را به خوبی پر کند. هرنانس می تواند به عنوان یک هافبک تهاجمی برای ما بازی کند. او در ابتدای فوتبالش هافبک دفاعی بود، سپس یک خط جلوتر آمد و در مرکز زمین قرار گرفت و حالا هم در نقش یک هافبک تهاجمی و پشت مهاجمان بازی خواهد کرد. متنظر درخشش او هستم."

دیدگاه‌ها