کد خبر : 1265304 | 16 شهریور 1394 ساعت 11:41 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

فدراسیون: ما مجری هستیم و بی تقصیر

بلیت 50 هزارتومانی و شرایط سخت افغانستانی‌ها

امیر حسینی روابط عمومی فدراسیون فوتبال عنوان کرد قیمت گذاری بلیت و حضور اتباع افغانستانی با کارت اقامت و یا پاسپورت تصمیم گیری فدراسیون افغانستان بوده است.

بلیت 50 هزارتومانی و شرایط سخت افغانستانی‌ها
روابط عمومی فدراسیون به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: ما قبلا گفته بودیم که بلیت فروشی بازیها به ما مربوط نمی شود ولی این مساله در مورد دیدارهایی که ایران میزبان آن باشد صدق نمی کند. ضمن اینکه در مورد بازی افغانستان و ژاپن قیمت بلیت و شرایط تعیین شده را فدراسیون و سفارت افغانستان تایید کرده است.

او ادامه داد: فدراسیون افغانستان قیمت بلیط بازی افغانستان و ژاپن را 50 هزار تومان تعیین کرده و حتی اگر هموطنان خودمان هم بخواهند برای تماشای این بازی به استادیوم بروند باید همین مبلغ را پرداخت کنند.

وی افزود: 32 هزار سکوی طبقه اول آزادی برای حضور اتباع افغانستان در نظر گرفته شده است و سفارت افغانستان اعلام کرده بلیت فروشی ها در 4 منطقه مثل ورامین و ورزشگاه تختی صورت می گیرد و اتباع اهل افغانستان در صورتی می توانند بلیت بخرند که با در دست داشتن کارت اقامت یا پاسپورت به گیشه های بلیت فروشی مراجعه کنند. ضمن اینکه به هیچ عنوان در روز بازی بلیت فروشی انجام نخواهد شد.

حسینی در رابطه با سهمی که به فدراسیون فوتبال ایران پرداخت می شود، گفت: کل بلیت فروشی و تبلیغات این بازی به فدراسیون افغانستان می رسد و تنها مبلغی که برای برگزاری بازی از قبیل زمین، آمبولانس، هتل تیم ها، ایاب و ذهاب و بلیت فروشی هزینه شده است باید به فدراسیون فوتبال ایران پرداخت شود. چون ما فقط مجری برگزاری این بازی هستیم و هزینه انجام این دیدار بر عهده فدراسیون فوتبال افغانستان است.

او در مورد قیمت بلیت افزود: همانطور که گفتم قیمت بلیت را خود فدراسیون افغانستان تعیین کرده است. در دیدار عراق و چین تایپه هم ما قیمت بلیت را 10 هزار تومان اعلام کردیم ولی فدراسیون عراق قیمت را 25 هزار تومان در نظر گرفته بود.

دیدگاه‌ها