کد خبر : 1259760 | 23 مرداد 1394 ساعت 22:01 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

نصاری: لایق پیروزی برابر فولاد بودیم

حکیم نصاری، هافبک استقلال خوزستان می گوید از نقشه ی فولاد علیه خودشان استفاده کرده است.

نصاری: لایق پیروزی برابر فولاد بودیم
حکیم نصاری در گفت و گو با "ورزش سه" درباره ی پیروزی تیمشان برابر فولاد خوزستان گفت : بازی خیلی خوبی شاهد بودیم ، درست است توپ و میدان در اختیار تیم حریف بود اما ما برنامه ی خود را روی ضد حملات طرح ریزی کرده بودیم و خدا را شکر توانستیم موفق شویم و لایق پیروزی بودیم.می دانید که فولاد یکی از بهترین تیم های ضدحمله زن در لیگ ایران است و ما با روش خودشان علیه شان استفاده کردیم.

هافبک استقلال خوزستان در مورد بازی در برابر تیم سابقش و تشویق هواداران فولاد گفت : هر کس در برابر تیم سابقش انگیزه ی مضاعفی دارد و مهم سه امتیاز بود که ما توانستیم آن را به دست آوریم.لطف خدا بود و فکر می کنم در دو سالی که در خدمت فولاد بودم برای این تیم بد کار نکردم، هواداران به من لطف داشتند و تشویقم کردند.

نصاری در مورد تیم امسال استقلال خوزستان گفت : امسال تیم جوان و با انگیزه ای داریم که مجاب هستند تا انتهای لیگ اینگونه با انگیزه ادامه دهند.جانانی مانند بیت سعید ، جانفزا ، زهیوی ، گودرز داوودی و ... می توانند در ایران بدرخشند و به مانند گذشته نمایندگان خوزستانی در تیم ملی باشند و خود را به فوتبال اول ایران معرفی کنند.

دیدگاه‌ها