کد خبر : 1259079 | 20 مرداد 1394 ساعت 23:33 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

افنبرگ:بایرنی ها از پپ قهرمانی در CL را میخواهند

اشتفان افنبرگ، کاپیتان سابق بایرن مونیخ، اعلام کرد که بایرنی ها از پپ گواردیولا انتظار دارند که این فصل تیم شان را قهرمان چمپیونزلیگ کند.

افنبرگ:بایرنی ها از پپ قهرمانی در CL را میخواهند
به گزارش "ورزش سه"، بایرن در دو فصل حضور گواردیولا روی نیمک این تیم، دو بار پیاپی قهرمان بوندس لیگا شد اما تیمش هر دو بار در نیمه نهایی چمپیونزلیگ مغلوب حریفان اسپانیایی شد و از رسیدن به جام باز ماند.
افنبرگ که در سال 2001 قهرمانی در چمپیونزلیگ را با بایرن جشن گرفت، معتقد است فشارها روی گواردیولا برای قهرمانی در این رقابت ها افزایش پیدا کرده است.
او به خبرنگاران گفت:" گواردیولا یک مربی در کلاس جهانی است اما اکنون باید نشان دهد که می تواند با این تیم قهرمان چمپیونزلیگ شود زیرا این چیزی است که بایرنی ها انتظار دارند. علاوه بر اینکه انتظار می رود تیم برای چهارمین فصل پیاپی قهرمان بوندس لیگا شود. این یک انگیزه برای بایرن است."
ماجرای تمدید قرارداد گواردیولا همچنان یکی از موضوعات اصلی در اطراف این تیم است و افنبرگ هم تایید کرد که آینده نامشخص این مربی اسپانیایی، باعث نگرانی باشگاه بایرن شده است.
" این چیزی است که بایرن را نگران می کند. گواردیولا مربی مناسبی برای بایرن است و این شایعات را بیشتر می کند. اینکه خودش این مسئله را نداند، من را متعجب می کند."

دیدگاه‌ها