کد خبر : 1258917 | 20 مرداد 1394 ساعت 01:00 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

آلوفس:باشگاه‌ها مغز دی‌بروین رافاسد کردند

شایعات تمام نشدنی در مورد آینده ستاره بلژیکی ولسفبورگ، صدای مسئولان این باشگاه را در آورده است.

آلوفس:باشگاه‌ها مغز دی‌بروین رافاسد کردند
به گزارش "ورزش سه"، کوین دی بروین که بعد از ترک چلسی و پیوستن به ولفسبورگ توانست در این تیم آلمانی شکوفا شود و با درخشش خیره‌کننده خود در فصل گذشته عنوان بهترین فوتبالیست فصل بوندسلیگا را از آن خود کرد، مورد توجه باشگاه‌های بزرگ دنیا قرار گرفته و با اینکه قهرمان جام حذفی آلمان تصمیمی برای فروش این ستاره ندارد، باشگاه‌هایی مثل منچسترسیتی دست از سر او برنمی‌دارند.
امروز کلاوس آلوفس ،مدیر ولفسبورگ، دراینباره به "کیکر" گفت:" به نظرم باشگاه‌ها مغز دی‌بروین را فاسد کرده‌اند. تنها سه هفته باقی مانده است، این باشگاه‌هایی که گمان می‌کنند می‌توانند کوین را به دست آورند، پس چرا برای به دست آوردنش جلو نمی‌ایند؟ فقط بلدند جنگ روانی ایجاد کنند. من اطلاع دارم که کوین بدش نمی‌آید به یک لیگ خارجی برود، جایی که شرایط مالی بهتری هم داشته باشد. من او را درک می‌کنم و نمی‌توانم انتظار داشته باشم بیاید بگوید نمی‌خواهم چیزی راجع به پیشنهادات تیم‌های دیگر بشنوم."
این اظهارات در حالی بیان می‌شود که به گزارش سایت "گل" من‌سیتی پیشنهادی 67 میلیون یورویی برای جذب این مهاجم 24 ساله بلژیکی ارائه کرده است.
دیتر هکینگ ،سرمربی ولفسبورگ، هم گفت:" ضمن احترام به منچسترسیتی، از نظر من بهتر می‌بود که تیم‌هایی مثل رئال مادرید، بارسلونا یا بایرن مونیخ برای جذب کوین وارد عمل می‌شدند."
گفتنی است دی‌بروین بی‌میل نیست به بایرن برود، اما باشگاه ولفسبورگ به هیچ وجه تمایل ندارد باعث تقویت هرچه بیشتر تیم رقیبش شود.

دیدگاه‌ها