کد خبر : 1258295 | 17 مرداد 1394 ساعت 14:10 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با خبرنگاران

ونگر: ممکن است یک ستاره ارزشمندجذب کنیم

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، با وجود تمجید از مجموعه ای که در اختیار دارد، امکان خرید یک بازیکن ارزشمند تا پایان مهلت نقل و انتقالات را رد نکرد.

ونگر: ممکن است یک ستاره ارزشمندجذب کنیم
به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه تنها یک روز تا اولین دیدار فصل آرسنال در لیگ برتر (مقابل وستهام) باقیمانده، آرسن ونگر با خوشبینی به آینده نگاه می کند. سرمربی فرانسوی امکان جذب یک ستاره شاخص تا 31 آگوست را نیز رد نمی کند؛ همان اتفاقی که دو سال پیش رخ داد و اوزیل در روز پایانی نقل و انتقالات از رئال مادرید به آرسنال پیوست.

ونگر در پاسخ به سوالی در مورد احتمال به خدمت گرفتن کریم بنزما، بدون اینکه نامی از این ستاره ببرد گفت:" درست است که فعلا از الکسیس و ولبک نمی توانیم بصورت 100 درصد استفاده کنیم اما به زودی این دو به مرز آمادگی کامل خواهند رسید و بر قدرتمان افزوده خواهد شد. مجموعه با کیفیتی در اختیار دارم اما بازار را زیر نطر داریم و اگر ستاره ارزشمندی در دسترس باشد، او را جذب خواهیم کرد. صادقانه بگویم فعلا به جذب هیچ بازیکنی نزدیک نیستیم اما تا روز آخر نقل و انتقالات، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد."

 
لازم به ذکر است که به ادعای رسانه های انگلیسی، آرسنال پیشنهادی 65 میلیون یورویی به بنزما ارائه داده اما او هنوز جواب روشنی به این پیشنهاد نداده است. ضمن اینکه رافا بنیتس، سرمربی رئال نیز هرگونه احتمال جدایی بنزما را رد کرده است.

دیدگاه‌ها