کد خبر : 1258282 | 17 مرداد 1394 ساعت 14:22 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

پس از هفته پنجم به شرایط آرمانی می‌رسیم

غلامپور:لک‌به هیچ عنوان مرتکب اشتباه‌نشد

مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال صبا گفت: حامد لک در گلی که از نفت خود اشتباهی مرتکب نشد و عملکرد بسیار خوبی در بازی داشت.

غلامپور:لک‌به هیچ عنوان مرتکب اشتباه‌نشد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس بهزاد غلامپور، در خصوص دومین تساوی صبا در لیگ پانزدهم اظهار داشت: ما بازی را خوب شروع کردیم. بازیکنان ما تا دقیقه 60-70 از لحاظ بدنی خوب کار کردند اما به علت اینکه نتوانستیم دوران آماده‌سازی و بدنسازی خوبی را داشته باشیم بازیکنان در دقایق پایانی از لحاظ بدنی کم آوردند.

وی در خصوص اینکه صبا موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهد و آیا این موضوع برای تیم دردسرساز نمی‌شود تصریح کرد: بعید می‌دانم این اتفاق رخ بدهد. بازیکنان تلاش خود را انجام می‌دهند تا به آمادگی کامل برسند. با توجه به اینکه تیم دیر بسته شده است ما برای رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان داریم. امیدوارم پس از هفته پنجم که لیگ برای مدتی تعطیل می‌شود ما به مرز آمادگی برسیم.

مربی دروازه‌بانان صبا در مورد اشتباهی که حامد لک در دریافت گلش از نفت مرتکب شده بود تاکید کرد: به نظرم حامد اشتباهی مرتکب نشد. او شرایط بسیار خوبی دارد و به هیچ عنوان اشتباهی نکرد. گل خوردن جزئی از فوتبال است. دور از انسانیت است که همه تقصیرها را گردن یک نفر بیندازیم. ما دائم نمی‌توانیم به سمت تیم حریف حمله کنیم. همه تیم با هم گل می‌زنند و همه هم با هم گل می‌خورند.

غلامپور خاطرنشان کرد: میلاد فراهانی، محمد قدرتی و حامد لک دروازه‌بانان بسیار خوبی هستند که با قدرت کار خود را دنبال می‌کنند و ما هم روی تمامی آنها حساب باز کرده‌ایم.


دیدگاه‌ها