کد خبر : 1258275 | 17 مرداد 1394 ساعت 13:20 | 49.3K بازدید | 2 دیدگاه

خسوس در حد تیم ملی ایران نبود

شمسایی:مربی مثل کی‌روش می‌خواهیم نه کاندلاس

وحید شمسایی که موفق شد به همراه تاسیسات دریایی قهرمان شده است. عنوان آقای گلی این رقابتها و همچنین بهترین بازیکن را نیز کسب کند.

شمسایی:مربی مثل کی‌روش می‌خواهیم نه کاندلاس
شمسایی به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: خدا را شکر تیم ما پس از سه سال ناکامی در فوتسال موفق شد قهرمان شود و به ترس و وحشتی که بین فوتسالیست ها به وجود آمده بود، خاتمه دهیم.

باید از فدراسیون والیبال الگو برداری کنیم

بازیکنان ما از لحاظ سرعتی و تکنیکی برتر هستند. ما در ایران بهترین استعداد های فوتسال در دنیا را در اختیار داریم. ولی متاسفانه اختلافات در فوتسال باعث لطمه خوردن به این رشته شد. ما باید از فدراسیون والیبال الگو برداری کنیم. یک روز همه دنبال نتایج فوتسال بودند چون موفق بود ولی حالا همه با یک چرخش رقابتهای والیبال را دنبال می کنند.

نبود بازی دوستانه و اردو در تیم ملی

ما اگر می خواهیم که پیشرفت کنیم باید هر روزمان یک روز جدید باشد. کسی که دنبال کسب افتخار است باید تمام تلاشمان را بکند. مثلا اگر به شرایط تیم ملی نگاه کنید متوجه حرف من می شوید. الان ماهها است که ما هیچ اردو و یا بازی تدارکاتی نداشتیم. همانطور که می دانید چقدر این مساله برای حفظ هماهنگی و آماده سازی یک تیم مهم است.

از آقای گلی هایم بگویم چشمم می کنید

خدار ا شکر می کنم که توانستم عنوان آقای گلی و بهترین بازیکن را هم در کنار قهرمانی تیم تاسیسات دریایی به دست بیاورم. ولی از من نخواهید که در مورد آمار آقای گل شدنم حرف بزنم. چون پاسال می گفتند وحید 40 سالش هست و هنوز خوب گل می زند من مصدوم شدم(می خندد) خدار را شکر من 10 دوره آقای گلی آسیا، 8 دوره آقای گلی در رده باشگاهی و جام جهانی و لیگ نمی دانم آقای گلی در لیگ خانه و کوچه همه را به دست آوردم.

خسوس در حد تیم ملی ایران نبود

در مورد خسوس کاندلاس سوال کردید باید بگویم من خودمان را در این زمینه مقصر می دانم. یک موقع مربی بزرگی وارد فوتبال ما می شود مثل کی روش که سطح بالایی دارد و همه دنبالش هستند ولی یک زمان ما یک مربی مثل خسوس را می آوریم که یک مربی پروازی است او هم پولش را می گیرد و می رود. به قول شما آقای کی روش مربی بزرگی است نباید از مربیانی مثل خسوس که در سطح اول فوتسال هم نیستند در تیم ملی استفاده کنیم. خدا را شکر حالا که بعد از سه سال ناکامی قهرمان شدیم خوشحالم که الطاف خدا شامل حال ما شد می خواهم فقط روی تیم خودم تمرکز کنم و فقط نگران شرایط نامطلوب فوتسال ایران هستم.

روزی مربی تیم ملی می شوم که دنبالم بیایند

شمسایی در پاسخ به این سوال که اگر هدایت تیم ملی به او پیشنهاد شود می پذیرد یا خیر، گفت: اتفاقا در این زمینه با من صحبت کردند. همانطور که یک بازیکن برای حضور در تیم ملی تلاش می کند. من هم دوست دارم که آنقدر موفق باشم تا برای مربیگری تیم ملی دنبالم بیایند. لطفا از قول من هم به آقای کفاشیان بخاطر سمتی که در کنفدراسیون آسیا گرفته است، تبریک بگویید.

دیدگاه‌ها