کد خبر : 1258143 | 16 مرداد 1394 ساعت 23:15 | 44.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیمان اکبری: کاپ را در ایران نگه می‌داریم

سرمربی تیم والیبال ایران با اظهار خشنودی از پیروزی مقابل چین گفت: همه تصور می‌کردند چین یک پای فینال باشد اما خوشحالم این تیم را بردیم، حالا باید فینال را ببریم و کاپ را در ایران نگهداریم.

پیمان اکبری: کاپ را در ایران نگه می‌داریم
به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، پیمان اکبری در نشست خبری بعد از دیدار والیبال ایران و چین اظهار کرد: به تیم چین تبریک می‌گویم، انصافا بازی زیبایی را انجام دادند. از روز اول همه پیش بینی می‌کردند که چین یک پای فینال باشد. امروز هم بازی زیبایی را انجام دادند و در دو ست نخست فرصت فکر کردن را از بازیکنان ایران گرفتند.

وی افزود: ما هم از ست سوم چیزی برای از دست دادن نداشتیم. از ست سوم بازیکنان با روحیه کار کردند. تماشاگران هم عالی بودند. با وجود اینکه عقب افتادیم از ما حمایت کردند. به مردم عزیز ایران راهیابی ایران به فینال را تبریک می‌گویم. امیدوارم فردا هم بازی خوبی را شاهد باشیم.

سرمربی تیم والیبال ایران تاکید کرد: ما دو ست را از دست داده بودیم و چیزی برای از دست دادن نداشتیم. شاید سرویس‌های ما در ست اول و دوم خوب نبود. در ادامه فقط خواستیم سرویس را در حد 70 درصد بزنیم تا اسپکرهای حریف را دفاع کنیم. در ست اول و دوم خواب بودیم اما در ست سوم بازی را استارت زدیم. خوشحالم بازیکنانی داشتیم که تا سوت پایان جنگیدند و شروع خوبی را در ست سوم داشتند و در حد بازی‌های روز قبل ظاهر شدند. از سوی دیگر چین هم شروع خوبی داشت.

اکبری همچنین در مورد بازی با ژاپن در فینال گفت: به هر حال کمک مربی ژاپن ایرانی است. او چند سالی که ولاسکو اینجا بود به عنوان مترجم با ولاسکو کار می‌کرد. شناخت خوبی از بازیکنان ایران دارد اما تنها شناخت خوب کافی نیست. به نظر من هم هر تیمی بهتر کار کند، می‌تواند موفق باشد. فینال همیشه همین شرایط را داشته است. هر جا که به عنوان بازیکن و مربی حضور داشتم فینال شرایط خاصی داشته و هر تیم 50 درصد شانس موفقیت دارد.

وی در پایان گفت: قطعا بازی‌های ما از ساده در مرحله مقدماتی شروع شد و هر چه جلو رفتیم سخت‌تر شد. با توجه به بازی خوب امروز فکر می کنم فردا بهتر کار کنیم و کاپ قهرمانی را فردا در ایران نگه داریم.

دیدگاه‌ها