کد خبر : 1258093 | 16 مرداد 1394 ساعت 20:43 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

اولیویرا: با تیم دو هفته‌ای عالی نتیجه گرفتیم

تونی اولیویرا سرمربی فاتح دربی تبریز شد و با خوشحالی در کنفرانس شرکت کرد.

اولیویرا: با تیم دو هفته‌ای عالی نتیجه گرفتیم
به گزارش "ورزش سه"، تونی اولیویرا بعد از این پیروزی در کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود:

بازی هیجان داشت
بازی همانطور که دیروز پیش بینی کرده بودیم، شد. بازی هیجان زیادی داشت و بازی جلوی گسترش سخت بود. در نیمه اول بازی را کنترل کردیم و در نیمه دوم بعضی اتفاقات باعث شد کنترل را از دست بدهیم. اما با کمک بازیکنان توانستیم پیروز شویم و ما هنوز کار داریم . از این برد خیلی خوشحال هستیم اما بی خیال نمی شویم و راه مان ادامه دارد و با قدرت کار می کنیم.

تیم مان هنوز ساخته نشده
ما در مرحله شروع ساخت یک تیم هستیم و امروز فقط آقایی قدیمی بودند اما گسترشی ها کنار هم کار کرده بودند. ما پایه تیم مان هنوز ساخه نشده و باید در بازی های آینده خوب کار کنیم. بازیکنتن جدید داریم که 7،8 ماه دور بودند و هنوز ریتم بازی مان مشخص نیست. همیشه بردن خوب است اما باید ادامه بدهیم و از لحاظ فیزیکی باید بهتر شویم.مربی انتظار دارد بازیکنانش با اعتماد بالا بازی کنند و من هم می دانستم مقابل تیمی با انگیزه بالا بازی داریم و کارمان سخت بود.

گسترش موفق می شود
گسترش در ادامه لیگ خوب کار می کند چون تیم پایه ای خوبی دارد و مطمئن هستم در بازی های آینده خوب کار می کند.

تراکتور همیشه آقای گل داشته
در این چند سال آخر تراکتور همیشه آقای گل داشته که سید صالحی، انصاری فرد و ادینهو بودند. مهم این است که بازیکنان گل بزنند و می دانم که زندگی مهاجمان گلزنی است ولی در آخر برایمان گل زدن مهم است.برای ما بردن مهم است. ما همیشه با همه تمرین گلزنی می کنیم و هر کسی که خوب کار کند ارزش خودش را نشان می دهد.

با تیم دو هفته ای عالی نتیجه گرفتیم
بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردم و گفتم بازی در 45 دقیقه تمام نمی شود. من گفتم، باید در تمام بازی ببریم. در چند صحنه خوب نبودیم و باید اشتباهاتمان را جبران کنیم و گسترش بهتر کار کرد اما نتیجه مهم تر است. ما هنوز خیلی کار داریم و تازه اول راه هستیم. تیم ما از دو هفته پیش کامل شده و ما با چند جوان شروع کردیم و با این شرایط نتیجه خیلی خوبی گرفتیم. این بازی تمام شد و به بازی بعدی فکر می کنیم.

دیدگاه‌ها