کد خبر : 1258033 | 16 مرداد 1394 ساعت 15:28 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

نفت در آسیا مدعی خواهد بود

سیدجلال: دایی با صبا یقه همه تیم‌ها را می‌گیرد

مدافع ملی پوش نفت تهران مدعی است تیمش در آسیا مدعی خواهد بود و البته باید در فاصله دو هفته مانده به بازی این تیم در لیگ قهرمانان از نظر بدنی به شرایط ایده آل برسند.

سیدجلال: دایی با صبا یقه همه تیم‌ها را می‌گیرد
سید جلال حسینی که در این فصل از تیم الاهلی قطر به فوتبال ایران و نفت تهران بازگشته است از عملکرد تیمش در دو هفته گذشته با توجه به شرایط بدنی شان راضی است. او در گفتگو با "ورزش سه"، درباره بازی با صبای قم گفت: بازی خوبی از سوی دو تیم شاهد بودیم و هم ما و هم صبا به دنبال پیروزی در این دیدار بودند. صبا از مربی خوبی مثل علی دایی سود می برد که به تنهایی نیز برند بزرگی برای آنهاست.

وی ادامه داد: وقتی در دقیقه اول گل خوردیم شرایط برای بازگشت خیلی سخت شد و آنها به دفاع و بازی بسته روی آوردند و تلاش زیادی کردیم تا سد آنها را بشکنیم و به دروازه نزدیک شویم. فشار زیادی روی ما آمد و باید در نظر بگیرید که هنوز در شرایط خارج شدن از بدنسازی هستیم و برای اینکه کاملا آماده شویم به زمان نیاز داریم.

1034978

در حالی که نفت تهران در جمع هشت تیم آسیا قرار دارد، سید جلال حسینی شرایط تیمش را در آسیا سخت دانست و در این باره گفت: ما در این بازی خیلی خوب بازی کردیم و تسلط خوبی روی حریف داشتیم اما باید برای بازی های آینده آماده تر شویم. در شرایطی بازی می کنیم که از نظر بدنی هنوز کار داریم و باید به گونه ای عمل کنیم تا برای بازی های لیگ قهرمانان آسیا برای دو هفته دیگر کاملا آماده شویم. روز به روز بهتر خواهیم شد و به نظرم نفت در آسیا هم مدعی خواهد بود و نیاز به حمایت داریم.

مدافع ملی پوش نفت تهران درباره تقابلش با تیم علی دایی گفت: من خاطرات خوبی از همکاری با علی دایی دارم و بیشترین دوران را با ایشان بوده ام. از سایپا، تیم ملی و پرسپولیس با علی دایی کار کردم و تیم هایش همیشه در حد مدعی کار کرده اند و اکنون نیز شرایط خوبی دارند و مطمئنا در هفته های آینده یقه همه تیم ها را خواهند گرفت. از اینکه با ایشان همکاری کرده ام افتخار می کنم.

دیدگاه‌ها