کد خبر : 1257999 | 16 مرداد 1394 ساعت 14:19 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

سیستم پرداخت مطالبات به صورت دو ماهه

اخبارکوتاه از راه آهن کریستال

با پیشنهاد مدیرعامل و تصویب هیات مدیره راه آهن کریستال مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی این تیم هر دو ماه یکبار پرداخت می شود.

اخبارکوتاه از راه آهن کریستال
به گزارش "ورزش سه"، علیرضا رحیمی به هیات مدیره باشگاه پیشنهاد داده بود تا قرارداد این فصل اعضای این تیم در 5 قسط 20 درصدی و هر دوماه یکبار پرداخت شود که این خواسته به تصویب هیات مدیره رسید و چک 20 درصد اولیه بابت دوماه مرداد و شهریور به تاریخ پایان شهریورماه قبل از دیدار با سایپا در اختیار بازیکنان و کادر فنی قرار گرفت.هفته گذشته مطالبات فصل قبل بازیکنان حاضر در باشگاه تسویه گردیده بود.

*هیات مدیره باشگاه برای تدوین برنامه های مختلف باشگاه ، کمیته های بانوان و فرهنگی و فنی و موارد دیگری را در قالب مشاوره ای مدنظر قرار داده که به زودی اعضای کمیته فنی انتخاب و معرفی می شوند.

*در جلسه بعدی هیات مدیره باشگاه راه آهن کریستال سخنگوی باشگاه معرفی می شود.در حال حاضر محمودی سخنگوی هیات مدیره است.

*بزرگداشت مرحوم رسول مددنوعی از بزرگان باشگاه راه آهن در 20 مرداد سالروز درگذشت او و برگزاری یادمان تولد پهلوان تختی که سابقه عضویت در باشگاه راه آهن را دارد در پنجم شهریور از برنامه های فرهنگی باشگاه خواهد بود.

*طی هفته پیش رو دفتر باشگاه راه آهن کریستال از محل فعلی واقع در امیرآباد جنوبی که ساختمان آن متعلق به شرکت های بابک زنجانی بوده به محل جدید منتقل خواهد شد.

*در راستای واگذاری باشگاه راه آهن از سوی دادستانی به هلدینگ یزدان و مهندس پیمان کیانیان مالک آن هلدینگ، قرار است کلیه بدهی های گذشته آن باشگاه توسط یک تیم 5 نفره حسابرسی تعیین تکلیف گردد. در این باره بابت کشف بدهی ها احتمالا از طلبکاران با انتشار آگهی فراخوان به عمل خواهد آمد تا نکته مبهمی در موارد مالی باقی نماند و در راستای شفاف سازی مدنظر مسوولان قضایی همه موارد مشخص و استخراج گردد.

دیدگاه‌ها