کد خبر : 1257976 | 16 مرداد 1394 ساعت 13:23 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

مرادمند:

مشهد می‌خواهد سهمیه‌بگیرد یا قهرمان‌ شود

مدافع جوان پدیده مشهد شب گذشته در برابر فولاد تک گل تیمش را به ثمر رساند.

مشهد می‌خواهد سهمیه‌بگیرد یا قهرمان‌ شود
به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین مرادمند در مورد کسب تساوی مقابل فولادخوزستان گفت: خدا را شکر تیم خوبی داریم با پتانسیل بالا و مربیان و بازیکنان بسیار خوب برای همین هم در زمین خوب کار می کنیم تازه ابتدای فصل هستیم و تا آخر فصل زمان زیادی داریم. من چون بازی های فصل گذشته پدیده را نمی دیدم نمی توانم نظری درباره پدیده فصل قبل بدهم مهم این است که الان حرف برای گفتن داریم و خوب بازی می کنیم. ما بازی خوبی برابر فولاد انجام دادیم و تا دقایق پایانی پیروز میدان بودیم اما متاسفانه در این دیدار پیروزی را با تساوی عوض کردیم.

او در مورد گلی که به ثمر رساند ادامه داد: اتفاق خاصی نیفتاده بچه ها همگی تلاش کردند و در نهایت من توانستم گل بزنم. ما می توانستیم گل های بیشتری بزنیم و حداقل با اختلاف 3، 4 گل فولاد را شکست دهیم البته فولاد باهوش عمل کرد و در دقایق پایانی به گل رسید. این هم جزو اتفاقات فوتبال است.

این بازیکن با اشاره به اینکه به گلزنی علاقه زیادی دارد گفت: در سپاهان زیاد به من بازی نرسید به همین دلیل پارسال یک گل آن هم در برابر گسترش فولاد به ثمر رساندم در تیم ملی امید هم در مرحله مقدماتی یک گل زدم ولی در کل از آن دسته مدافعانی هستم که خیلی دوست دارم به خط حمله اضافه شوم و گلزنی کنم.

مدافع تیم مشهدی در مورد اعتراض اسکوچیچ به داور و اعتقادش مبنی بر اینکه مرادمند توپ را با پایش نزده بلکه با بدنش این کار را کرده نظرش را اینگونه بیان کرد: نه اصلا قبول ندارم، آن توپ به پای من خورد، حسین ابراهیمی شوت زد، توپ به سر زانوی من خورد و بیرون رفت. در کل داوری مشکلی نداشت می توانست آوانتاژهای بیشتری بدهد ولی باز هم قضاوت خوبی داشت، اعتراض آقای اسکوچیچ بی مورد بود.

مرادمند که می گوید در دو بازی ابتدایی لیگ دچار بدشانسی شده اند در همین باره ادامه می دهد: شانس با ما یار نیست، ما باید پرسپولیس را زمانی که بازی 2 ـ یک شده بود می بردیم ولی دقیقه 80 و خرده ای برد را با تساوی عوض کردیم. به راحتی می توانستیم در این بازی 6 امتیاز بگیریم اما نشد، فوتبال خوبی انجام می دهیم اما نسبت به بازی ای که می کنیم امتیاز نمی گیریم. ما باید به نتیجه گیری هم فکر کنیم.

مرادمند در پایان افزود: کادرفنی بسیار خوبی داریم که از نظر تاکتیکی و تکنیکی بچه ها را حمایت می کنند. آقای مهاجری واقعا مربی خوبی است. او ایراد کار را می بیند و نکات را به ما گوشزد می کند. در ضمن ما بازیکنان بزرگی داریم که در سطح اول فوتبال ما بازی کردند و تجربه زیادی دارند. انشاالله بتوانیم به خودباوری برسیم شاید اگر من از قهرمانی پدیده حرف بزنم خیلی ها حرفم را مسخره کنند ولی من با تمام وجودم می خواهم فوتبال مشهد اگر امسال قهرمان نشد برای اولین بار سهمیه بگیرد و ما حضور در جام باشگاه های آسیا را تجربه کنیم. ما لیاقت اینکه سهمیه بگیریم را داریم. در آخراز هواداران مشهدی که در بازی با فولاد ما را تنها نگذاشتند تشکر می کنم.

دیدگاه‌ها