کد خبر : 1257937 | 16 مرداد 1394 ساعت 08:09 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

برای صعود به فینال قهرمانی والیبال آسیا؛

جدال با حریف بی نقص آسیایی

تیم والیبال ب ایران برای حضور در فینال قهرمانی والیبال آسیا می بایست تیم قدرتمند چین را از پیش رو بردارد.

جدال با حریف بی نقص آسیایی
به گزارش "ورزش سه"، تیم والیبال ب ایران بعد از پیروزی در بازی پنجشنبه شب مقابل استرالیا توانست به دیدار نیمه نهایی راه پیدا کند و حریف چین شود. شکست مقابل کره جنوبی کار دست ایران داد و شاگردان پیمان اکبری را مجبور کرد تا برای راهیابی به فینال از سد چین بگذرند. حریف جمعه شب ایران تنها تیم این دوره از مسابقات است که بدون شکست تا به اینجای مسابقات آمده است و به قول مربیان ایران کامل ترین تیم این دوره از رقابت ها، البته تا به اینجای کار است.

ایران در چند سال اخیر معمولا مقابل چین پیروز شده است و در بیشتر تودنمنت ها در مرحله نیمه نهایی با آنها رو به رو شده اما این بار شرایط کاملا متفاوت است. از طرفی چین نسبت به سال های گذشته پیشرفت بیشتری داشته است و از طرفی ایران با تمام قوا مقابل این تیم قرار نمی گیرد.

با این حال والیبالیست های تیم ب ایران در بازی با استرالیا نشان دادند هر تیمی را می توانند در آسیا شکست دهند و حالا به همان ایده آلی که از آن ها انتظار می رفت رسیده اند. با اینکه از ایران توقع نتیجه نمی رفت اما بازیکنان به جمع 4 تیم برتر آسیا راه پیدا کرده اند و بعید نیست به عناوینی بالاتر از اینها هم برسند.

دو تیم والیبال ایران و چین جمعه ساعت 19 در سالن دوازده هزار نفری آزادی به مصاف یکدیگر می روند و برنده این بازی راهی فینال و بازنده به دیدار رده بندی خواهد رفت.

دیدگاه‌ها