کد خبر : 1254342 | 02 مرداد 1394 ساعت 17:22 | 33.2K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی رئال مادرید

بنیتس: نمی دانم دخیا به رئال می آید یا خیر

رئال مادرید ساعتی پیش موفق شد دومین بازی خود در استرالیا را با نتیجه 4-1 از منچسترسیتی ببرد و قهرمان تورنمنت"International Champions Cup " شود.

بنیتس: نمی دانم دخیا به رئال می آید یا خیر
به گزارش "ورزش سه"،رافا بنیتس، سرمربی رئال مادرید که در این بازی از ترکیب اصلی خود استفاده کرده بود، در مورد جریان بازی به خبرنگاران گفت:" بازی خوبی بود. چه در دفاع و چه در حمله خوب ظاهر شدیم اما این فقط یک بازی تدارکاتی بود و هنوز در مرحله آماده سازی قرار داریم. تیم من امروز یک تیم سازمان یافته و سطح بالا بود که این یک نکته مثبت به حساب می آید."

بنیتس در مورد منطقه بازی گرت بیل و رونالدو گفت:" در درجه اول دوست دارم هر دو در زمین احساس آزادی کنند و ارتباط و هماهنگی خوبی بینشان برقرار باشد. تیم پشت سر این دو هم باید سازمان یافته باشد. امروز در دفاع عالی بودیم؛ هرچند از گلی که دریافت کردیم خوشم نیامد و می توانستیم بهتر عمل کنیم. در نیمه دوم هم فرصتی به سیتی ندادیم و همه چیز تحت کنترل بود."

سرمربی رئال در مورد تعویض مودریچ بین دو نیمه گفت:" در مرحله آماده سازی قرار داریم و همه بازیکنان کمی خسته هستند. تعویض ها این فرصت را به همه می دهد تا در زمین، خودی نشان دهند."

یکی از سوالات مطرح شده در مورد وضعیت مبهم راموس بود. بنیتس در پاسخ گفت:" در این مورد زیاد صحبت کرده ام. وقتی به رئال آمدم، با کاسیاس و راموس حرف زدم چون موقعیت هر دو بازیکن را می دانستم. هر دو از نقطه نظرات من نسبت به خودشان آگاهند. راموس خیلی خوب می داند که دوست دارم او در رئال بماند و مطمئنم که ما را ترک نخواهد کرد."

بنیتس در مورد احتمال پیوستن داوید دخیا به رئال نیز گفت:" در این مورد چیزی نمی دانم. او اینجا نیست پس در این مورد نمی توان صحبت کرد. نمی توانم هر روز با فن خال صحبت کنم. دو دروازه بان خوب دارم و از هر دو هم راضی هستم. در مقابل میلان و اینتر هم به هر دو، بازی خواهد رسید."

در انتها سرمربی رئال ضمن رد هرگونه شایعه جدایی بنزما از رئال (با توجه به پیشنهاد آرسنال) در مورد کریس رونالدو گفت:" هرکسی که فوتبال بازی کرده و آن را خوب درک کند، می داند که رونالدو چه بازیکن با انگیزه و فعالی در زمین است. بازیکنی که همواره برای تیمش گلزنی می کند."

دیدگاه‌ها