کد خبر : 1253192 | 29 تیر 1394 ساعت 08:32 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

زنگ ها برای که به صدا در می آید؟

در انتظار حکم جنجالی کمیته استیناف

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال سرانجام به زمان موعود رسید و باید امروز تمام شجاعت خود را جمع کند و حکم خود درباره پرونده بازیکنان متخلف راه آهن را اعلام کند.

در انتظار حکم جنجالی کمیته استیناف
به گزارش "ورزش سه"، بعد از مدت ها مماشات و احتیاط در نهایت چاره ای جز اعلام رای کمیته استیناف نیست و افراد حاضر در این کمیته باید از بین راه آهن، پیکان و حتی استقلال خوزستان یک تیم را برای صعود به دسته پایین تر انتخاب کند. اعلام این حکم بارها به دلیل دخالت مقامات بالادستی به تعویق افتاده اما فدراسیون فوتبال برای برگزاری لیگ در نهایت چاره ای جز انتخاب یکی از این دو تیم ندارد. جالب اینکه هر دو باشگاه مشغول یارگیری و بستن تیم برای لیگ برتر هستند و البته نیم نگاهی به سایت فدراسیون دارند تا ببینند حکم جنجالی کی رسمی می شود. طبیعی است هر دو طرف در صورت سقوط به دسته پایین تر خود را مغبون و بازنده بدانند و فدراسیون فوتبال را به شکایت به فیفا تهدید کنند. شکایتی که البته به عنوان ابزار هر دو باشگاه مقابل حکم کمیته انضباطی مدام بر زبان مدیران و وکلای آنها می چرخد.

اینکه در این ساعت روز حکم جنجالی در کدام مرحله ابلاغ است، بر ما پوشیده است اما بدون تردید امروز بعدازظهر را با مصاحبه های جنجالی پس از اعلام این حکم سر خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها