کد خبر : 1252679 | 25 تیر 1394 ساعت 19:17 | 38.8K بازدید | 0 دیدگاه

با "بانک شهر" مذاکره کردیم

دنیامالی: قلعه‌نوعی تا دوشنبه به انزلی می‌آید

اختصاصی - عضو شورای شهر تهران و رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان در خصوص مسائل مختلف باشگاه ملوان از جمله انتخاب امیر قلعه نوعی به عنوان سرمربی ملوان گفتگویی را با ورزش سه انجام داد .

دنیامالی: قلعه‌نوعی تا دوشنبه به انزلی می‌آید
 احمد دنیامالی در خصوص انتخاب امیر قلعه نوعی به عنوان سرمربی ملوان به خبرنگار "ورزش سه" گفت:« آقای بهشتی پس از اینکه با علی دایی به توافق نرسیدند با امیر قلعه نوعی وارد مذاکره شدند و توانستند با ایشان به توافق نهایی برسند . ما امشب با آقای بهشتی جلسه ای را خواهیم داشت تا در خصوص جزئیات توافق با امیر قلعه نوعی صحبت های لازم را انجام دهیم و همچنین قرار بر این است که نهایتاً تا دوشنبه قلعه نوعی که یکی از مربیان بزرگ فوتبال ایران است ، به انزلی بیاید و کار خود را به عنوان سرمربی آغاز کند . »

رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان در خصوص انتخاب دستیاران قلعه نوعی گفت : «همانطور که گفتم قرار است بر سر جزئیات صحبت کنیم تا در این موارد از جمله دستیاران قلعه نوعی به جمع بندی برسیم . در حال حاضر تیم ملوان وضعیت خوبی دارد و با وجود اینکه تمرینات را دیر آغاز کردیم اما بازیکنان و کادر به صورت مستمر در حال تلاش هستند تا تیم به مرز آمادگی برسد ، مزیت ملوان نسبت به ابتدای فصل گذشته این است که ما در این فصل از لحاظ مهره ای شرایط بهتری داریم و با جذب چند بازیکن مورد نظر سرمربی می توانیم تیمی قدرتمند روانه ی رقابتهای لیگ برتر نماییم . انشاله در روزهای آینده نیز برای اردوی سرعین تدارک لازم از سوی باشگاه انجام خواهد شد تا با توجه به آب و هوای مناسب این منطقه در این فصل از سال تیم برای رسیدن به شرایط آرمانی اردوی مناسبی را در این شهر برگزار نماید . »

دنیامالی در پاسخ به سوال "ورزش سه" در خصوص شایعه اسپانسری "بانک شهر" در فصل جدید برای ملوان اضافه کرد : « ما در تلاشیم مذاکراتی را با شرکت ها و نهادهای مختلف برای بحث اسپانسرینگ ملوان و تبلیغات روی پیراهن برای فصل جدید انجام دهیم تا بهترین گزینه را که شرایط مالی مناسبی برای باشگاه فراهم کند ، به عنوان اسپانسر برای فصل آینده انتخاب نماییم . در مورد بانک شهر نیز خدمت شما عرض کنم که صد در صد جزو گزینه های باشگاه است و در حال مذاکره هستیم تا انشاله اگر شرایط فراهم شود بهترین انتخاب را در این خصوص داشته باشیم .»

دنیامالی در مورد واگذاری 55 درصد سهام باشگاه ملوان به بهشتی و باقی ماندن 15 درصد از سهام گفت : « همانطور که می دانید 30 درصد سهام باشگاه در اختیار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است و 70 درصد آن در اختیار مردم انزلی ، و مسئولین شهر به دلیل جایگاه حقوقی شان مسئولیت داشتند تا این سهام را برای اداره باشگاه ملوان واگذار نمایند که تصمیم بر این شد 55 درصد سهام به آقای بهشتی واگذار و 15 درصد آن را نیز در صورت توافق به منطقه آزاد انزلی واگذار گردد تا بتوانیم به نوعی منطقه آزاد انزلی را نیز به ملوان متصل نماییم . در صورتی که این توافق حاصل شود اتفاق خوبی برای باشگاه ملوان و منطقه آزاد انزلی خواهد بود و در غیر این صورت تا نیم فصل اگر توافقی حاصل نشد ، اولویت این درصد از سهام با آقای بهشتی خواهد بود که در صورت عمل کردن درست به تعهداتشان تا نیم فصل ، 15 درصد بایقمانده نیز به ایشان واگذار گردد . مردم انزلی مطمئن باشند که ما با دقت عمل بسیار تمام اتفاقات را رصد می کنیم و با قراردادی محکم برای موفقیت هرچه بیشتر ملوان تلاش می نماییم .»

دیدگاه‌ها