کد خبر : 1251314 | 19 تیر 1394 ساعت 17:43 | 44.5K بازدید | 0 دیدگاه

فقط یک دروازه‌بان می‌خواهیم

اتمام کار سیاه جامگان در فصل نقل و انتقالات

رئیس سازمان فوتبال سیاه جامگان مشهد خبر از اوضاع خوب این تیم می‌ دهند و می‌ گوید در فصل نقل و انتقالات هیچ کم و کسری نداشته اند.

اتمام کار سیاه جامگان در فصل نقل و انتقالات
به گزارش "ورزش سه"، سعید رمضانی در مورد شرایط سیاه جامگان مشهد گفت: تیم در اردوی سرعین کارش را انجام می‌ دهد. یکشنبه این اردو به اتمام خواهد رسید و از روز چهارشنبه ادامه تمرینات در تهران استارت می‌ خورد.

او در مورد عملکرد سیاه جامگان در فصل نقل و انتقالات ادامه داد: کار ما در نقل و انتقالات تقریبا به اتمام رسیده و فقط یک گلر خارجی مدنظر ماست که با جذب آن تیم ما کامل می‌ شود.

رمضانی با اشاره به اینکه  مشکل مالی برای جذب بازیکن نداشته اند در این مورد گفت: نه اصلا بحث مالی وجود نداشت، نفراتی که مدنظر سرمربی و باشگاه بودند را جذب کردیم و بازیکنان باتجربه و بزرگی مثل عنایتی، دلیر، مهدی پور و حقیقی جذب کردیم که بازیکنان جوان نیز در کنار باتجربه ها جواب می‌ دهد. ما به سیاه جامگان و عملکردش در لیگ پانزدهم خیلی خوشبین هستیم. بازیکنانی که لازم بوده را گرفتیم. قرار است به احتمال زیاد در جام شهدا هم شرکت کنیم تا بچه ها بیشتر هماهنگ شوند.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که وضعیت رضا حقیقی به چه شکل است افزود: آقای حقیقی با آقای عباسی جلسه داشته و خود من هم با مدیران عامل باشگاه صحبت کرده ام حتی راجع به جزییات هم حرف زدیم و به نتیجه نهایی رسیدیم، قرار است رضا حقیقی پس از صحبت با مدیربرنامه هایش با سیاه جامگان قرارداد امضا کند و هیچ حرف و حدیثی در این بین وجود ندارد.

دیدگاه‌ها