کد خبر : 1251292 | 19 تیر 1394 ساعت 16:30 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

نمی خواستم فقط عامل اجرایی باشم

جهانداری: نتوانستم با شفیع‌زاده ها تفاهم کنم

مدیرعامل استقلال اهواز می گوید در جلسه ای که با آقای شفیع زاده داشتیم به این نتیجه رسیدیم که نمی توانیم به همکاری با یکدیگر ادامه دهیم.

جهانداری: نتوانستم با شفیع‌زاده ها تفاهم کنم
به گزارش "ورزش سه"، ارسطو جهانداری در رابطه با صحبت هایی مبنی بر جدایی شهرام شفیع زاده از هیات مدیره این تیم گفت: ما قبلا با یکدیگر توافق نکرده بودیم و قرار شده بود بعد از قطعی شدن خرید سهمیه لیگ برتر راجع به مسائل دیگر صحبت کنیم، که دیروز جلسه ای گذاشتیم و راجع به موضوعات مختلف به صحبت پرداختیم اما به توافق نرسیدیم و قرار شد که به همکاری با یکدیگر پایان دهیم.

وی در رابطه با مدیرعاملی خود در صورت حضور شهرام شفیع زاده گفت: بله تعیین شده بود که بنده مدیرعامل تیم باشم اما من نمی توانستم فقط عامل اجرایی باشم، بهرحال خواسته هایی داشتند و ما نتوانستیم تفاهیم کنیم. من هرجایی که کار کردم با اختیار تام بوده است و نمی توانم یک سری از مسائل را بپذیرم، البته من به دوستان احترام کامل می گذارم، من معتقدم ابتدا باید تصمیمی در هیات مدیره تصویب شود و بعد اجرایی شود.

جهانداری ادامه داد: بهرحال ما وقتی دیدیم نمی توانیم با یکدیگر همکاری کنیم با احترام کامل جدا شدیم، در حال حاضر هم مسائل مالی مربوط به خرید سهمیه حل شده است، یک مبلغی به صورت نقد و بقیه نیز به صورت چک پرداخت می شود که آماده شده و باید در جلسه نهایی پرداخت کنیم.

دیدگاه‌ها