کد خبر : 1251117 | 18 تیر 1394 ساعت 14:16 | 62.8K بازدید | 6 دیدگاه

به انتقال محسن به پرسپولیس خوش بین هستم

گل محمدی: شرطی برای انتقال مسلمان نگذاشتم

یحیی گل محمدی سرمربی تیم ذوب آهن در مورد انتقال محسن مسلمان عنوان کرد، من هیچ شرطی برای انتقال مسلمان نگذاشتم.

گل محمدی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، گفت:من هیچ شرطی برای انتقال محسن ازذوب آهن به پرسپولیس نگذاشتم، یعنی اصلا در حوزه اختیارات من هم نبود که بخواهم شرطی تعیین کنم. این مساله دیگر به شرایط دو باشگاه باز می گردد.

او ادامه داد: حتی از من خواستند که بخاطر اینکه بتوانیم مسلمان را به عنوان بازیکن قرضی به پرسپولیس بدهیم او را در لیست بزرگسالان قرار دهم که با وجود اینکه در تعداد نفرات در لیست بزرگسالان مشکل داشتم ، پذیرفتم که اینکار را انجام دهم. چوندوست داشتم که این انتقال انجام شود. حقیقت این است که شرایط انتقال محسن به پرسپولیس سخت نیست. ما هر کاری که از دستمان بر می آمد انجام دادیم.

وی افزود: درهمین زمینه حتی شایعه شده بود که من شرط معاوضه احمدزاده با مسلمان را داشتم. باید بگویم اصلا چنین صحبتی پیش نیامد. ما می دانستیم که فرشاد با پرسپولیس قرارداد دارد و ضمن اینکه او در لیست خریدهای ذوب نبود. من فکر می کنم اگرباشگاه پرسپولیس محسن را می خواهد باید بیشتر تلاش کند، نه اینکه حتی زحمت گرفتن رضایتنامه را به عهده خود بازیکن بگذارند.

گل محمدی گفت: اگر واقعا پرسپولیس محسن را بخواهد، من به این انتقال خوش بین هستم. به شرط اینکه پرسپولیس هم برای انتقال او تلاش کند. چون واقعا شرایط انتقال مسلمان سخت نیست. در کل فکر می کنم یک مقدار پرسپولیس و محسن باید نرمش بیشتری نشان دهند تا این انتقال انجام شود.

دیدگاه‌ها