کد خبر : 1247608 | 30 خرداد 1394 ساعت 17:08 | 19.9K بازدید | 4 دیدگاه

برای بهترین اسپکر لیگ جهانی بودن حس خاصی ندارم

عبادی پور: برد آمریکا کار راحتی نبود

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران حالا عنوان دار بهترین اسپکر لیگ جهانی است اما این موضوع برای او اهمیت چندانی ندارد و برد تیم اصلی ترین دغدغه اش است.

عبادی پور: برد آمریکا کار راحتی نبود
به گزارش "ورزش سه" با اتمام هفتمین بازی تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 3 برد و 4 شکست نصیب کواچ و تیمش شد که تمامی این امتیازات جایگاه سومی جدول گروه B را ایران به همراه داشت. در کنار این عناوین تیمی، میلاد عبادی پور دریافت کننده ایران عنوان بهترین اسپکر لیگ جهانی 2015 را به دست آورد به طوریکه او موفق شده است با آمار موفقیت در 55 درصد حملات رکوردی فوق العاده را از خود به جا بگذارد. با راه افتادن او ایران هم راه افتاد چرا که میلاد توانسته بود هم با دریافت هایش کار را برای معروف راحت کند و هم در حمله عالی درخشید تا جایی که الان عنوان بهترین بازیکن در این پست را دارد.

او در گفت و گویی با "ورزش سه" درباره اوضاع خودش و تیم ملی می گوید : « برای بهترین اسپکر لیگ جهانی بودن حس خاصی ندارم چون تمام فکر و ذکرم برد تیم ملی است. در رشته هایی مثل والیبال عناوین فردی در الویت اول بازیکنان نیست و من بیشتر دوست دارم تیم نتیجه بگیرد تا خود من و اگر غیر از این شود فایده ای ندارد. من خوب تمرین کرده بودم و اعتماد به نفسم در جایگاه خوبی است و امیدوارم اوضاع همین طور ادامه دار باشد.»

حالا وقت فکر کردن به صعود است و عبادی پور هم این موضوع را تایید می کند: « بعد از این 3 برد حالا فاصله خوبی با صدر داریم و در بازی مستقیم مقابل لهستان می توانیم گزینه صعود باشیم اما تمام این ها هنوز روی کاغذ است و در قدم اول باید آمریکا را یک بار دیگر شکست دهیم تا امتیازات مان به لهستان نزدیک تر شود و بعد بازی به بازی فکر کنیم. می بینید که الان لهستان بسیار خوب بازی می کند و بعد از بازی با ایران یک دیدار حیاتی با آمریکا در خانه خودشان دارند و تمام این مسائل احتمالاتی جدا دارد. آمریکا راحت به ایران نباخت و این فشار تماشاگران و استرس تیم آنها بود که شرایط را متفاوت کرد اما باید در نظر گرفت همه تیم ها قدرتمند هستند و نباید روی برد تمام تیم ها صد در صد حساب کرد. ما امیدمان به صعود است و در همین مسیر هم تلاش می کنیم و امیدوارم به فینال لیگ جهانی صعود کنیم.»

دیدگاه‌ها