کد خبر : 1246726 | 25 خرداد 1394 ساعت 15:20 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم تونی بماند

خلیل زاده: می خواهم با قدرت برگردم

شجاع خلیل زاده بازیکن سرباز تراکتورسازی با مجوز مسوولان می تواند مانند سایر بازیکنان سرباز فصل آینده برای تراکتور به میدان رود.

خلیل زاده: می خواهم با قدرت برگردم
شجاع خلیل زاده در رابطه با آخرین وضعیتش به "ورزش سه" گفت: تا چند روز دیگر تمرینات شروع می شود و من هم می خواهم برای آمادگی بیشتر تمریناتم را با آمادگی کامل انجام دهم تا سال گذشته را با بازی های خوب جبران کنم.پارسال بدترین روزهای زندگی ام را گذراندم و در آن 8، 9 ماه خیلی سختی کشیدم. خوشحالم که با مساعدت مسوولان می توانم همراه سایر سربازها برای تراکتور بازی کنم و بتوانم جواب محبت هواداران را بدهم. جا دارد از مسوولان نظام وظیفه، سردار کمالی و سردار باران چشمه تشکر کنم که پیگیر بودند. دوست دارم سال آینده برای تراکتور خیلی خوب کار کنم و با آمادگی بالایی به فوتبال برگردم.

او در مورد تمدید قرارداد با تونی اولیویرا برای سال آینده هم گفت:امیدوارم تونی در تراکتور بماند . او سال گذشته کمک زیادی به ما کرد و با وجود اینکه بازی نمی کردیم اما به ما روحیه داد. واقعا تونی مربی خوبی است و قل از اینکه مرب خوبی باشد انسان خوبی است و بازیکنان را درک می کند. او مربی خوبی است. دوست دارم تراکتورسازی موفق شود تا هواداران این تیم خوشحال شوندو من برای تراکتورسازی آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم با کمک همدیگر بتوانیم نتایج خوبی در این تیم کسب کنیم.

دیدگاه‌ها