کد خبر : 1246582 | 24 خرداد 1394 ساعت 22:15 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

برابری آمارهای عمکلردی محمودی و میرزاجانپور

امتیازآورترین بازیکنان ایران بعد از اتمام بازی اعلام شدند اما مجتبی و شهرام دلایل بسیار زیاد دیگری هم برای بهترین بودن در این بازی داشتند.

برابری آمارهای عمکلردی محمودی و میرزاجانپور
به گزارش "ورزش سه" بعد از هر بازی بنا به امتیازات کسب شده بهترین بازیکنان هر تیم اعلام می شوند اما ایران در بازی دوم مقابل روسیه بهترین های زیادی داشت که هر کدام دلیل متفاوتی برای بهترین بودن دارند.

مجتبی میرزاجانپور و شهرام محمودی به عنوان امتیازآوترین بازیکنان زمین اعلام شدند که این دو ضمن موفقیت در کسب بیشترین امتیاز برتری دیگری هم نسبت به سایر بازیکنان داشتند. مجتبی و شهرام توانستند 17 امتیاز کسب کنند اما همیشه مهم این است که این امتیازات از چند اقدام به اسپک صورت می گیرد. امتیازآورترین بازیکنان ایران در آماری مشابه از 27 اسپک خود 15 امتیاز گرفتند و درصد شگفت انگیز 55.56 موفقیت در کسب امتیاز را رقم زدند. بهترین آمار در تیم روسیه متعلق به ماکسیم میخاییلف بود که فقط در 44.85 درصد اسپک هایش موفق بود و سایر بازیکنان اعدادی به مراتب پایین تر را از خود به جا گذاشتند. بهترین بودن میرزاجانپور و محمودی تنها نمی تواند به دلیل تعداد امتیازات شان باشد بلکه درصد موفقیت آنها موضوعی است که این دو را از سایرین متمایز می کند.

دیدگاه‌ها