کد خبر : 1246518 | 24 خرداد 1394 ساعت 16:21 | 38K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای مارکا

از سرگرفته شدن مذاکرات رئال مادرید و راموس

اگر اتفاق خاصی نیفتد، طی هفته های آتی، فلورنتینو پرز و سرخیو راموس، پشت میز مذاکره تمدید قرارداد خواهند نشست.

از سرگرفته شدن مذاکرات رئال مادرید و راموس
به گزارش "ورزش سه"، این یک امر بدیهی است که بین راموس و پرز(رئیس باشگاه رئال مادرید) اختلافات اساسی بر سر تمدید قرارداد وجود دارد و این دو بر سر یک سری بند های قرارداد جدید، به تفاهم نرسیده و اختلاف دارند. یکی از این اختلافات به حقوق سالیانه راموس بر می گردد.

هیچکس حتی خود پرز شکی ندارد که رئال مادرید به راموس نیاز مبرمی دارد. ستاره محبوب هواداران رئال که بارها ناجی کهکشانی ها شده و شاید پرز و همه رئالی ها، لادسیما را باید مدیون گل حساس دقیقه 91 او به اتلتیکو باشند. به نوعی پرز و راموس محکوم به درک یکدیگر و رسیدن به یک توافق هستند.

امروز خبری در دیلی استار منتشر شد مبنی بر علاقه منچستریونایتد برای جذب راموس و اینکه آنها حاضرند مبلغ 37 میلیون یورو برای به خدمت گرفتن این ستاره هزینه کنند. مارکا نیز در واکنش به این خبر گزارش داد که پرز و راموس با وجود همه اختلافات موجود، برای رسیدن به یک تفاهم جامع، طی چند هفته آینده بر سر میز مذاکره خواهند نشست.

آخرین مذاکرات مهم پرز برای تمدید قرارداد در فصل تابستان، به سپتامبر 2012 و 2014 بر می گردد. او تابستان 2012 با کریس رونالدو و تابستان گذشته با رافائل واران بر سر تمدید قرارداد به توافق رسید. رونالدو تا 30 ژوئن 2018 و واران تا 30 ژوئن 2020 با رئال مادرید قرارداد بستند.

مارکا همچنین از توافق با په په بر سر تمدید قراداد خبر داده است و اینکه قرارداد رسمی بین دو طرف به زودی امضا خواهد شد. آیا هواداران رئال در مورد راموس نیز چنین خبر خوشی را خواهند شنید؟

دیدگاه‌ها