کد خبر : 1246512 | 24 خرداد 1394 ساعت 16:00 | 22.5K بازدید | 4 دیدگاه

درخواست رسیدگی از دولت تدبیر و امید دارم

اولیایی: ریسک مربیگری منصوریان را نمی‌پسندم

کاظم اولیایی به عنوان اولین مدیری که به علیرضا منصوریان برای سپردن سکان تیمش یعنی پاس همدان اعتماد کرد، عنوان کرد در حال حاضر منصوریان نباید ریسک حضور در استقلال را بکند.

اولیایی در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: آقای علیرضا منصوریان ورزشکاری است که چه در دوران ورزشی و چه مربیگری جوان پاک، با انگیزه، مستعد و سالمی است و ویژگی های مثبت زیادی دارد ضمن اینکه از روابط عمومی قوی ای هم برخوردار است. برای همین هم مردم علاقه زیادی به او دارند. واقعا هم منصوریان دوست داشتنی است.

استقلال بدون هیات مدیره مربی انتخاب می‌کند

اینکه آقای منصوریان بخواهد مسوولیت هدایت استقلال را برعهده بگیرد، بستگی به شرایط خودش دارد اما با توجه به وضعیت استثنایی که استقلال دارد، منطق می‌ گوید منصوریان مسوولیت تیمی را که به جای درست کردن فوندانسیون خانه از سقفش خانه می‌ سازد را برعهده نگیرد. یعنی باشگاهی که هنوز اعضای هیات مدیره و لجستیک و ستاد درستی ندارد و با سرمربی وارد مذاکره می‌ شود!

من ریسک مربیگری منصوریان در استقلال را نمی‌پسندم

اگر بخواهم به سوال بعدی شما یعنی زمان دادن به آقای منصوریان پاسخ دهد باید بگویم وقتی برنامه ریزی جواب می‌ دهد که تکلیفش مشخص شده باشد. به عقیده من مسوولین خصوصی سازی که عنوان کردند در دو ماه آینده وزارتخانه اقدامات بعدی را در خصوص دو باشگاه استقلال و پرسپولیس انجام می‌ دهد، چطور ما می‌ توانیم بگویم مربی تیم می‌ تواند برنامه 3 ساله یا 5 ساله داشته باشد چون هنوز در دو تیم سرخابی برنامه کوتاه مدتشان مشخص نیست. من به شخصه علاقمند به ریسک آقای منصوریان برای مربیگری استقلال نیستم. دلم نمی‌ خواهد غوره نشده مویز شود، منصوریان ظرفیت بزرگ شدن را دارد و می‌ تواند آینده تیم‌ملی ایران باشد. من خودم در یک مصاحبه تلفنی با او از وی خواستم که بعد از 3، 4 سال مربیگری در ایران به خارج از کشور برود و بعد از آن با دست پر و علم روز به تیم های بزرگ بیاید.

فرصت استثنایی منصوریان در نفت

با توجه به حضور نفت در مرحله یک هشتم رقابت های آسیایی به عقیده من بازی های باقیمانده این تیم بسیار حائز اهمیت است چون ایران سال هاست با حضور تیم هایش در آسیا نتوانسته عنوان قهرمانی کسب کند. پس این یک فرصت استثنایی برای نفت و علیرضا منصوریان است که بتواند یک نمره خوب در کارنامه اش داشته باشد.

درخواست رسیدگی از دولت تدبیر و امید

من از مسوولان استدعا دارم که بیش از این با احساسات هواداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بازی نکنند. از دولت تدبیر و امید هم درخواست می‌ کنم که تدبیری امیدوارانه انجام دهند تا این تصمیماتی که در اتاق های در بسته و غیرکارشناسی صورت می‌ گیرد، پایان پذیرد و هر چه زودتر تکلیف این دو باشگاه مشخص شود چون اگر زمان بگذرد و سرخابی نتوانند در فصل نقل و انتقالات خوب عمل کنند در واقع یک فصل را از دست می‌ دهند.

دیدگاه‌ها