کد خبر : 1246463 | 24 خرداد 1394 ساعت 13:19 | 34.4K بازدید | 12 دیدگاه

هنوز حکمی قطعی نشده

کردنوری: منصوریان بهترین گزینه است

عباس کردنوری گزینه مدیرعاملی باشگاه استقلال برای فوتبالیست های دهه شصت استقلال چهره ای شناخته شده است زیرا در آن مقطع استقلال با مدیریت او نتایج درخشانی را کسب کرد.

کردنوری: منصوریان بهترین گزینه است
کردنوری به عنوان گزینه مدیرعاملی استقلال مطرح شده و پیش از این هم به عضویت کمیته فنی استقلال جهت انتخاب سرمربی درآمد اما آن کمیته سرانجامی نداشت! کردنوری در خصوص همین مساله و بازگشتش به استقلال گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

هنوز حکمی قطعی نشده

با توجه به شرایطی که برای باشگاه استقلال بوجود آمده هر لحظه ممکن است تغییرانی انجام شود و به همین دلیل تا زمانی که وزارت ورزش رسما حکمی را اعلام نکند نمی توان حرف قطعی زد. فکر می کنم تا یکی ، دو روز آینده همه چیز مشخص شود. به طور کلی همواره جزو کاندیدا بوم و اگر لازم بدانند که من باشم حتما این مساله رسمی می شود.

استقلال هنوز در پله اول است

با توجه به مشکلاتی که باشگاه دارد اوضاع بدتر از چیزی است که می بینیم. باشگاه درگیر کارهای جذب اسپانسر است تا از لحاظ مالی مشکلات را حل کند. مسلما بعد از جذب اسپانیر کسانی که هزینه می کنند سهمیه ای در هیات مدیره در جایگاه تصمیم گیری می خواهند. وزارت ورزش هم باید با اسپانسرها به تفاهم برسد. در نهایت این مسائل مدیریتی مشخص خواهد شد اما هنوز در پله اول هستند و در مرحله اول ماندند.

دوست دارم به استقلال کمک کنم

در باشگاه مشکلات زیادی وجود دارد و اگر بتوانم به باشگاه کمک کنم با کمال میل این کار را انجام می دهم. این باشگاه خود من بوده و اگر مفید باشم خوشحال می شوم به این باشگاه خدمت کنم.اما هنوز هیچ چیز رسمی نشده است و مشکلات باشگاه خیلی جدی تر از این حرف هاست.

منصوریان هواداران را با استقلال آشتی می دهد

علیرضا منصوریان انتخاب خوبی برای باشگاه است و با توجه به اینکه یک هفته از زمان نقل و انتقالات گذشته و نزدیک یک ماه دیگر لیگ اغاز می شود مربی خارجی نمی تواند تیم را جمع و جور کند ون شناخت لازم را ندارد. منصوریان اطلاعات کاملی دارد و می تواند موفق باشد. مردم به اندازه کافی ناراحت هستند و می خواهند نتایج فصل قبل جبران شود و منصوریان بهترین مهره برای جبران است و او می تواند هواداران را با استقلال آشتی دهد. این مربی شناخت خوبی از استقلال و لیگ دارد و کاپیتان این تیم بوده و می تواند خیلی از مشکلات را با آمدنش حل کند. باز هم می گویم بهتیرن گزینه علیرضا منصوریان است.

دیدگاه‌ها