کد خبر : 1246156 | 22 خرداد 1394 ساعت 21:25 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

حمله مربی تیم ملی بلژیک به شالکه

بالاخره آشفتگی کادر فنی شالکه به آخر رسید و آندره برایتن‌رایتر سکان هدایت آبی‌های گلزن‌کرشن را در دست گرفت.

حمله مربی تیم ملی بلژیک به شالکه
به گزارش "ورزش سه"، تنها چند ساعت قبل از ثبت قرارداد با این مربی، طی تماسی به مارک ویلموتس که گزینه محبوب هواداران شالکه بود و قرار بود فکرهایش را برای جانشینی دی‌متئو در این تیم بکند، اعلام شد دیگر او را نمی‌خواهند.
این مربی هم به "کیکر" گفت:" تنها چند ساعت قبل از بازی مهم ما در مرحله مقدماتی جام ملت‌ها زنگ می‌زنند و همچین خبری به من می‌دهند. این واقعا دور از شعور و اخلاق حرفه‌ای است."
شالکه در چند هفته اخیر بارها و بارها مذاکرات جدی‌ای با ویلموتس انجام داده بود و مصرانه در پی ثبت قرارداد با این مربی بود اما به یکباره و ناگهانی نام برایتن‌رایتر به میان آمد و پیشنهادشان به سرمربی تیم ملی بلژیک را پس گرفتند، آن هم در شرایطی که این مربی تیمش را برای دیدار با ولز آماده می‌کند."
ویلموتس با ناراحتی افزود:" شالکه‌ای‌ها خودشان سراغ من آمدند و پیشنهاد مربیگری تیمشان را مطرح کردند، درحالیکه می‌دیدند من اینجا سکان هدایت یک تیم بزرگ را بر عهده دارم. من که از آنها تقاضای کار نکرده بودم؛ برای همین معتقدم این یک شوخی زشت بود که با من کردند و امروز مثلا عذرم را خواستند. شالکه‌ای که من می‌شناختم اینگونه نبود. در آلمان هر روز درمورد این جستجو برای سرمربی اخباری منتشر می‌شد. من هم این تیم را دوست داشته و دارم. اما اتفاقی که در نهایت افتاد هیچ شباهتی به پرستیژ این باشگاه نداشت."

دیدگاه‌ها