کد خبر : 1245896 | 21 خرداد 1394 ساعت 14:51 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با خبرنگاران

ناواس: فقط خدا میداند در رئال می مانم یا نه

وضعیت کیلور ناواس، دروازه بان کاستاریکایی رئال مادرید در این تیم، مبهم تر از همیشه به نظر می رسد.

ناواس: فقط خدا میداند در رئال می مانم یا نه
به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که شایعات از توافق بین رئال مادرید و کاسیاس برای فسخ قرارداد حکایت می کنند و روز به روز اخبار مربوط به آمدن دخیا به رئال جدی تر از گذشته مطرح می شوند، مشخص نیست که ناواس در رئال مادرید فصل بعد چه جایگاهی خواهد داشت. دروازه بانی که از نیمکت نشینی راضی نیست و در جستجوی حضوری ثابت در ترکیب رئال است. مساله ای که بطور حتم با پیوستن دخیا به رئال تقریبا غیرممکن خواهد بود.

امشب در لئون، دیدار دوستانه ای بین اسپانیا و کاستاریکا برگزار خواهد شد. دیداری که در یک سو ناواس حراست دروازه کاستاریکا را بر عهده دارد و در سوی دیگر، کاسیاس یا دخیا درون دروازه اسپانیا قرار خواهند گرفت.

ناواس که در محاصره خبرنگاران اسپانیایی در استادیوم رینوی شهر لئون قرار گرفته بود، در مورد وضعیت آینده خود در رئال گفت:" با مسئولان باشگاه صحبت کرده ام. باید بگویم که تنها خدا می داند که فصل بعد هم در رئال حضور خواهم داشت یا خیر. دوست دارم در این تیم بمانم و به مبارزه برای رسیدن به هدفم که فیکس شدن است ادامه دهم. از عملکردم تا بدینجا رضایت ندارم.  فصل گذشته فصل خوبی برای من نبود اما شرایطی را تجربه کردم که باعث قدرتمندتر شدن من شده است."

دیدگاه‌ها