کد خبر : 1245699 | 20 خرداد 1394 ساعت 13:34 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

سومین تیم پرهوادار ایران هستیم

رویای بازگشت آبی اهواز به لیگ برتر

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت در سه مقطع در مسابقات لیگ یک حق تیم ما خورده شد، در غیراینصورت می توانستیم در لیگ یک ماندگار شویم.

رویای بازگشت آبی اهواز به لیگ برتر
به گزارش "ورزش سه"، ارسطو جهانداری در رابطه آخرین وضعیت این تیم برای خرید سهمیه تیم فولاد نوین گفت: یک جلسه با فولادی ها جلسه داشتیم و به نتایج خوبی هم دست یافتیم، انشالله تا هفته آینده به نتیجه نهایی می رسیم، به دلیل تخلفات باشگاه مس کرمان، تیم ما هم متضرر شد و احتمالا بعد از اعلام رای در این زمینه ما می توانیم بازهم به لیگ یک برگردیم و با فولادی ها توافق کردیم که سهمیه لیگ یک را بدهیم و سهمیه لیگ برتر آنها را بخریم.

وی در رابطه با عدم صدور رای درباره تیم مس کرمان گفت: ما این مسائل را پیگیری می کنیم و حتی اگر شده هم به فیفا به شکایت می کنیم و پیگیر این مطلب خواهیم بود، علاوه بر تخلفات مربوط به باشگاه مس کرمان، دو بازیکن ما در دو بازی آخرمان هم تخلفاتی کردند و این با اعتراف خودشان اثبات شد، کسی هم که با آنها صحبت از پول کرده است در حال حاضر فراری است که ما این تخلف را هم به فدراسیون و کمیته اخلاق اعلام کردیم، ولی باید این را بگویم که گویا اراده ای برای پیگیری این اتفاقات نیست و جوابی در این زمینه نمی گیریم.

مدیرعامل استقلال اهواز در رابطه با مالکیت این تیم و تامین هزینه خرید سهمیه برای این تیم گفت: تیم استقلال اهواز به هیچ سازمانی تعلق ندارد و به صورت کاملا شخصی اداره می شود و مالکیت این تیم با بنده است، برای تامین هزینه خرید سهمیه لیگ برتری نیز با چند نفر صحبت کرده ایم، دو گزینه داریم، یکی از دوستان فوتبالی و یکی دیگر از دوستان غیرفوتبالی من است که اگر موفق به خرید سهمیه شویم وی نیز وارد فوتبال می شود. برای این کار صحبت های نهایی را انجام دادیم و اگر لازم باشد مالکیت باشگاه را نیز به وی می سپارم.

جهانداری در رابطه با موفقیت در لیگ برتر، با توجه به اینکه در لیگ یک نیز موفق نبودند، گفت: ما در لیگ یک هم موفق بودیم اما در سه مقطع حق ما را خوردند، در بازی با مس کرمان، در بازی با گیتی پسند و در بازی آخرمان این اتفاق افتاد، بعد از آن باید بگویم ما با 29 امتیاز و تفاضل گل کمتر به پلی آف رفتیم، یعنی اگر در بازی بین تیم های نساجی گیتی پسند، یک دقیقه و چهل ثانیه پس از پایان وقت تلف شده داور برای گیتی پسند پنالتی نمی گرفت ما اصلا به پلی آف نمی رفتیم.

وی ادامه داد: تیم ما در جریان مسابقات 9 بازیکن خود را از دست داد، 6 بازیکن را به دلیل مشکلات کارت پایان خدمت از دست دادیم و 3 بازیکن مان هم از تیم جدا شدند و به تیم های دیگر رفتند. مطمئن باشید اگر از تیم ما هم حمایت می شد و فقط حق مان گرفته می شد ما هم سقوط نمی کردیم.

او در پایان راجع به ماندگاری در لیگ برتر در صورت خرید سهمیه تیم فولاد نوین گفت: شما شک نکنید اگر ما در لیگ برتر باشیم به سقوط فکر نمی کنیم، اصولا به دلیل وجود بازیکنان خوب و با کیفیت، تیم داری راحت تر از جاهای دیگر است، علاوه بر آن، استقلال اهواز سومین تیم پرطرفدار ایران، پس از پرسپولیس و استقلال است بنابراین ما از حمایت هواداران مان هم بهره مند هستیم.

دیدگاه‌ها