کد خبر : 1243808 | 10 خرداد 1394 ساعت 12:52 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از قلعه نویی، باید مربی خارجی بیاید

ورمرزیار:با مربی ایرانی، سکوها ملتهب می شود

مدافع سابق استقلال معتقد است با توجه به شرایط موجود مربی فصل بعد این تیم نمی تواند ایرانی باشد.

ورمرزیار:با مربی ایرانی، سکوها ملتهب می شود
به گزارش "ورزش سه"، صادق ورمرزیار در رابطه با وضعیت این روزهای تیم استقلال و تکلیف مربی آینده این تیم گفت: در ابتدا باید بگویم که بیش از اندازه مشکلات این تیم را به گردن امیر قلعه نویی انداختند، این باشگاه مسائل و مشکلات بسیاری داشت که بعد از نتیجه نگرفتن همه، سراغ قلعه نویی آمدند. راجع به مربی بعدی این تیم باید بگویم برای تمام گزینه های اعلام شده احترام زیادی قائلم و از نظر فنی در سطح بالایی قرار دارند اما معتقدم مربی بعدی این تیم نمی تواند ایرانی باشد.

وی ادامه داد: وقتی مربی بزرگی مانند امیر با آن رزومه نمی تواند در این تیم موفق شود، مربی بعدی اگر از نظر کارنامه از وی پایین تر باشد قطعا دچار مشکل می شود، معتقدم که اگر مربی ایرانی سرکار بیاید تبدیل می شود به پرسپولیس دو سال پیش که سکوهای این تیم ملتهب شده بود و با هر اتفاقی دسته ای یا گروهی یک مربی خاص را تشویق می کردند، ولی فکر می کنم اگر یک مربی خارجی بیاید سکوها آرام می ماند.

ورمرزیار در پایان گفت: بهرحال در حال حاضر مربی ایرانی و خارجی از نظر قیمت هم که زیاد فرقی ندارند، اما در حال حاضر در استقلال، یک مربی خارجی می تواند با آرامش بیشتری به کار بپردازد.

دیدگاه‌ها