کد خبر : 1240842 | 26 اردیبهشت 1394 ساعت 19:09 | 79.9K بازدید | 0 دیدگاه

بررسی موضوع داوری بازی تراکتور - نفت

وزیر ورزش پیگیر حوادث شب گذشته در تبریز

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: استاندار دستور فوری داد تا موضوع داوری بازی تراکتورسازی و نفت در فدراسیون مورد بررسی قرار بگیرد.

وزیر ورزش پیگیر حوادث شب گذشته در تبریز
به گزارش "ورزش سه"، و به نقل از  کاپ، شروین اسبقیان در گفت و گوی تلفنی با اخبار ورزشی شبکه سوم سیما اظهار داشت:خبری به سکوهای تماشاگران رسیده بود که بازی سپاهان و سایپا مساوی شده است.این بحث به نیمکت ذخیره های تراکتورسازی منتقل می شود و آنها تصمیم می گیرند که بازی را اداره کنند.در 7،8 دقیقه پایانی همه فکر می کردند که بازی سپاهان با سایپا مساوی شده است.

وی درباره اینکه گفته می شود اینترنت و موبایل ها در محوطه ورزشگاه قطع شده بود گفت:نه،این طور نیست.نه اینترنت قطع بوده است و نه موبایل هم قطع شده بودند.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی درباره جلسه ای که صبح امروز در این خصوص برگزار شد بیان داشت:صبح امروز جلسه ای با حضور استاندار برگزار شد و وزیر ورزش  هم پیگیر بود.با سجادی، معاون وزیر هم صحبت کردیم.مشاور وزیر هم در جلسه حضور داشت تا مراتب زودتر پیگیری شود.

وی ادامه داد:در این جلسه استاندار دستور فوری داد تا موضوع داوری بازی تراکتورسازی و نفت در فدراسیون مورد بررسی قرار بگیرد.بیش از 90 هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند و به طور حتم مسائل را به اطلاع این عزیزان می رسانیم.

اسبقیان افزود:در این نشست حسنی خو،رییس حراست وزارت ورزش  هم حضور داشت و قرار شد بحث به سرعت پیگیری شود.ما مطالباتی از فدراسیون داریم و متاسفانه دغدغه هایی که داشتیم به واقعیت تبدیل شده است.

دیدگاه‌ها