کد خبر : 1240817 | 26 اردیبهشت 1394 ساعت 17:44 | 68.6K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاقات عجیب دربی تبریز از زبان ناظر بازی

شمس: پسر تونی گفت نتیجه بازی 2-2 است

ناظر بازی تراکتورسازی ـ نفت تهران ادعا می کند که پسر تونی اولیویرا سرمربی تراکتورسازی به بازیکنان داخل زمین گفته که نتیجه بازی سپاهان ـ سایپا 2 بر 2 است.

شمس: پسر تونی گفت نتیجه بازی 2-2 است
حسین شمس در گفت و گو با "ورزش سه" در مورد اتفاقات عجیب بازی تبریز و جشن قهرمانی بازیکنان این تیم در حالی که سپاهان قهرمان شده بود توضیح می دهد که در زیر می خوانید:

مسخ شده بودند
اتفاقاتی که افتاد برای خود من هم عجیب بود. من سال هاست که در این فوتبال حضور دارم و هرگز چنین صحنه هایی را ندیده بودم. ماجرا وقتی شروع شد که داور سوت بازی را زد و ادینهو پرید وسط زمین وجشن شادمانی برپا کرد. بقیه بازیکنان هم به دنبال اورفتند که این موضوع واقعا عجیب بود.

هیچ کس از نتیجه خبر نداشت
یک ساعت مانده بود به شروع بازی ما نمی توانستیم هیچ شماره ای را در یادگار امام بگیریم. البته موبایل ما زنگ می خورد اما ما نمی توانستیم به جایی زنگ بزنیم. هر از چندگاهی تماس هایی با ما گرفته می شد اما خود ما نمی دانستیم بازی سپاهان ـ سایپا چند ـ چند است. خیلی اتفاقات عجیب بود چون اینترنت هم قطع شده بود.

هرگز نگفتم بازی 2ـ2 است
من هرگز خبر ندادم که بازی سپاهان ـ سایپا ، دو بر دو است. اگر یک نفر پیدا شد گفت که من این نتیجه را گفته ام شما هر چه می خواهید به من بگویید. اینقدر جو بازی سنگین بود که اصلا صدا به صدا نمی رسید. من چطور می توانستم نتیجه بازی را اعلام کنم. هرگز من این حرف را نزدم.

پسر تونی نتیجه را به بازیکنان گفته بود
بعد از بازی شایعات زیادی در مورد کسانی که نتیجه بازی را اعلام کردند، مطرح شد. اما من با اطمینان می گویم که موثق ترین خبر این است که پسر تونی نتیجه را اعلام کرده بود.

تا یک و نیم شب در استادیوم بودیم
بعد از اینکه تبریزی ها فهمیدند قهرمان نشده اند در استادیوم ماندند و اینقدر جو بازی وحشتناک بود که ما تا یک و نیم شب نتوانستیم از استادیوم خارج شویم. طرفداران تراکتورسازی واقعا شاکی بودند.

ندیدم حسین عسگری کتک بخورد
من ندیدم که حسین عسگری در استادیوم یادگار امام کتک بخورد. حالا این احتمال وجود دارد که عده ای به او اعتراض کردند ولی کتک و برخورد  فیزیکی ای در کار نبوده است.

دیدگاه‌ها