کد خبر : 1240295 | 24 اردیبهشت 1394 ساعت 14:11 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

با قلبی دلیر وارد این بازی می شویم

برانکو: دربی یک واقعه باشکوه فوتبالی است

برانکو ایوانکوویچ که اولین حضورش در دربی بزرگ تهران را روی نیمکت پرسپولیس تجربه می کند در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

برانکو: دربی یک واقعه باشکوه فوتبالی است
به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ درباره این بازی گفت: با توجه به اینکه این مسابقه از اهمیت خاصی برخوردار است ما هم مانند همه به خیلی از کارهای خودمان نمی رسیم.

وی ادامه داد: ایران می تواند به خود افتخار کند که چنین دربی بزرگی دارد و این دیدار یک فینال است و حریف هم مثل ما فکر می کند و این بازی جالب توجه است و شخصا به همراه بازیکنانم به این شکل نگاه می کنیم که واقعه باشکوه فوتبالی قرار است صورت گیرد و امیدوارم برازنده بازی فردا در چارچوب فرهنگ ایران جذاب باشد.

سرمربی پرسپولیس در مورد مصدومیت کفشگری و اخراج همامی گفت: حضور او به شکل استثنایی مورد اهمیت ما بود و از آن می ترسم که برای دو مسابقه حساس برابر استقلال و الهلال این بازیکن را در اختیار نداشته باشیم. اما این را بدانید که 11 بازیکن پرسپولیسی با قدرت در این بازی به میدان خواهند رفت.

برانکو در مورد جوانی تیمش و کمی تجربه آنها در حضور در داربی گفت: شاید بازیکنانم جوان و بی تجربه باشند اما به همین خاطر قلب قرمز بزرگی را صاحب هستند و انتظار دارم با قلب دلیر و جنگندگی خود این بی تجربگی را جبران کنند.

سرمربی پرسپولیس در ادامه درباره خط خوردن همامی گفت: یک دروازه بان قرار است درون دروازه قرار بگیرد که دروازه سوم ما است. من خواستم به دروازه سومم در این بازی فرصت بدهم.

برانکو در مورد برنامه هایش برای تقابل با استقلال گفت: دست آقای قلعه نویی درد نکند که اینقدر اعتماد دارد و مربیان بزرگ این کار را می کنند و درباره بازی صحبت می کنند. ما هم برای این بازی شیوه خاصی داریم. ما مربیان هر چه بخواهید می توانیم برای شما درباره تاکتیک حرف بزنیم اما بازیکنان مهم هستند که بتوانند در بازی آن را انجام دهند و خوشحالم بازیکنانی دارم که به فرامین ما توجه می کنند. اصلا کار راحتی بازیکنانم ندارند چون 4 مربی را در این فصل تجربه کردند و این کار آنها را سخت کرده است .

او در مورد داور این دیدار گفت: من هیچ وقت درباره داوری حرف نمی زنم چون کاملا به آنها اعتماد دارم. هیچ داوری در برابر این همه تماشاگر به خود این حق را نخواهد داد که آبروی داوری خود را به خطر بیندازد. هر داوری می تواند اشتباه کند اما باید این اشتباه از قصد نباشد. من این داستان هایی که داوران در گذشته چطور قضاوت کردند را کار ندارم و هر داوری می تواند اشتباه کند. شما در جام جهانی هم مشاهده کردید که داوران چه اشتباهاتی داشتند.

برانکو درباره اینکه به عنوان سرمربی تیم ملی بارها دربی را دیده و حالا خودش به عنوان مربی در دربی فعالیت خواهد کرد و اینکه چه نگاهی به بازی فردا دارد، اظهار داشت: دست قلعه نویی درد نکند که به تیمش اعتبار داده چرا که مربیان تیم‌های بزرگ اینطور رفتار می‌کنند و ما هم به این فکر می‌کنیم که فردا چطور بازی کنیم چرا که فقط به فکر نتیجه مثبت هستیم و تاکتیک و شیوه بازی این است که باید منتظر بمانید اما ما مربیان می توانیم تفکرهای زیادی داشته باشیم اما عملکرد بازیکنان در زمین مهم است که از کار ما چطور در زمین پیاده می‌کنند چون بازیکنان از همه مهمتر هستند. بازیکنانم بسیار خوب به حرف‌هایم گوش می‌دهند اما برایشان کار راحت نیست چون چهار مربی را در یک فصل دیده‌اند و کار برایشان راحت نیست چون باید خودشان را نسبت به مربیان تطبیق دهند و باید به آنها تبریک بگویم چون این توانایی را دارند که خودشان را با مربی تیم تطبیق دهند

دیدگاه‌ها