کد خبر : 1239508 | 20 اردیبهشت 1394 ساعت 20:53 | 116.6K بازدید | 0 دیدگاه

آنهایی که فحاشی کردند، استقلالی نیستند

تیموریان: استقلالی بودم، هستم و خواهم بود

آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم‌ملی از کاهش هواداران استقلال ابراز تاسف کرد و در عین حال گفت همیشه استقلالی بوده و خواهد ماند.

تیموریان: استقلالی بودم، هستم و خواهم بود
به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه آزادی، تیموریان با همان لحن جالبش در گفت‌وگو تند و تند حرف هایی نسبتا تند اما محترمانه به زبان آورد. چکیده حرف های تیموریان را بخوانید:

* به عنوان یک بازیکن کوچکتر از باشگاه تراکتورسازی از همه شما تشکر می‌ کنم که در میکسدزون ورزشگاه حضور دارید.

* بازی خیلی خوبی بود، گل زدیم، استقلال مساوی کرد اما ادینهو دوباره گل زد. حق ما برد بود چون 7، 8 موقعیت داشتیم.

* با کمبود بازیکن مواجه هستیم. در نیمکت امروز بازیکنان جوانی بودند به اضافه آقای کیانی کاپیتان تراکتور. با این حال می‌ جنگیم تا قهرمان لیگ بشویم.

* فوتبال حرفه ای است. آنهایی که هواداران واقعی استقلال هستند می‌ دانند که آندو چه کارهایی برای استقلال کرده( اگر کاری کرده باشم)، اما آنهایی که به نوامیس من فحاشی کردند استقلالی نبودند و نخواهند بود.

* فوتبال حرفه ای است و شادی و ناراحتی ندارد. من در این پیروزی به جنبه خوشحالی و ناراحتی اش کاری ندارم و فقط برای قهرمانی تراکتور می‌ جنگم.

* من ناراحت استقلال هستم. خودتان می‌ بینید که در این بازی مهم و در بازی سپاهان و پرسپولیس استقبال تماشاچی به حداقل رسیده و هواداران استقلال به 4 هزار نفر کاهش پیدا کرده اند. در تبریز هربازی 20، 30 هزار تماشاگر دارد. البته من نظر خاصی در این مورد ندارم و نمی‌ توانم علتش را بگویم.

* اگر تراکتور می‌ خواهد قهرمان بشود، باید 3 امتیاز پایانی را بگیرد.

* دوست دارم خارج از ایران به فوتبالم ادامه بدهم اما اگر پیشنهادی نباشد، در ایران خواهم ماند.

* این آقایانی که در استقلال نشستند و گفتند آندرانیک باعث زیبا بازی نکردن استقلال شده و این تیم را عقب می‌ کشد، حالا سه ماه از این زمان گذشته. این ها چقدر مصاحبه کردند و من چقدر؟ فقط مطمئن باشید آندو استقلالی است و هواداران واقعی استقلال را دوست خواهد داشت و دست تک تک آنهایی را که امروز مرا تشویق کردند، می‌ بوسم.

* اصلا از شعارها ناراحت نیستم چون هواداران واقعی استقلال را می‌ شناسم.

* ادینهو به من قول داده بود اگر گل بزند پیراهنش را که اسم پسر من روی آن نوشته شده بود، به نمایش بگذارد. من بابت این کار از او تشکر کردم و به هیچ کس بی احترامی نکردم. من رو در رو صحبت می‌ کنم پشت هیچ کس حرف نمی‌ زنم.

* فکر نمی‌ کردم 4 گل بزنیم اما اتفاقات فوتبال رخ داد و موفق شدیم. حالا هم باید بجنگیم برای قهرمانی.

* پول مایحتاج زندگی یک فرد است و همین. اما بازیکنان خیلی بزرگتری از من به استقلال آمدند و با پیراهن یک تیم دیگر خداحافظی کردند.

دیدگاه‌ها