کد خبر : 1236796 | 07 اردیبهشت 1394 ساعت 17:33 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با اسکای

نسخه هانری برای قهرمانی آرسنال در لیگ برتر

تیری هانری، ستاره سابق باشگاه آرسنال معتقد است که این باشگاه برای اینکه بتواند پس از سال ها قهرمان انگلیس شود، نیاز به خرید 4 بازیکن بزرگ دارد.

نسخه هانری برای قهرمانی آرسنال در لیگ برتر
به گزارش "ورزش سه"، آرسنال روز گذشته نتوانست در ورزشگاه خانگی خودش مقابل چلسی به برتری دست یابد و بدین ترتیب، امیدهایش برای رسیدن به عنوان قهرمانی بسیار کم شد. اختلاف این تیم با چلسی صدرنشین، 10 امتیاز است و آرسنال برای کسب عنوان قهرمانی باید یک سال دیگر نیز صبر کند. عنوانی که از سال 2004، در کسب آن ناکام مانده است.

تیری هانری در همین رابطه به اسکای اسپورت گفت:" آرسنال برای فصل بعد باید 4 بازیکن خریداری کرده تا خودش را به خوبی تقویت کند. این تیم باید یک دروازه بان، یک مدافع و یک هافبک خوب به خدمت بگیرد. آرسنال همچنین به یک مهاجم کلاس بالای جهانی نیز نیاز دارد. تنها در این صورت است که می توان برای آنها شانس قهرمانی در فصل بعد را قائل شد.
بهترین نمونه در این زمینه باشگاه چلسی است. آنها فصل قبل در کسب عنوان قهرمانی ناکام ماندند اما در فصل نقل و انتقالات، کورتوا، ماتیچ، فابرگاس و کاستا را جذب کردند. همین مساله باعث شد چلسی قدرتمندتر از همشه شود. دیروز دیدیم که زور آرسنال به چلسی نرسید و تیمی که به هدفش رسید چلسی بود."

دیدگاه‌ها