کد خبر : 1235928 | 03 اردیبهشت 1394 ساعت 14:38 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال به خاطر نبود ملی پوشان ضربه خورد

مرزبان: شرافت مان را به پول نمی فروشیم

علیرضا مرزبان سرمربی پدیده پیش از بازی استقلال اعلام با وجود بی پولی بازی خوبی را ارائه می دهند.

مرزبان: شرافت مان را به پول نمی فروشیم
به گزارش "ورزش سه"، مرزبان در خصوص بازی با استقلال در کنفرانس مطبوعاتی گفت:

استقلال به خاطر نبود ملی پوشان ضربه خورد
توانستیم قبل از سه بازی حساس توانستیم امتیاز بگیریم و از منطقه قرمز عبور کنیم. باید به مردم مشهد پیام بدهیم که در لیگ می مانیم. چند بازی استقلال را دیدم این تیم نسبت به پارسال کیفیت بهتری دارد. اگر مسائلی که مربوط به تیم ملی است وجود نداشت استقلال در شرایط بهتری قرار می گرفت.این تیم بزرگترین ضربه را از نبود بازیکنان ملی پوش خورد.

استقلال جلوی ما استرس دارد
این بازی برای استقلال خیلی مهم است چون راه این تیم را برای ادامه لیگ مشخص می کند.این بازی برای استقلال خیلی مهم است و می تواند با یک برد یک قدم به صدر جدول برگردد. اما این استرس را هم دارند مقابل تیم خوب ما نتوانند نتیجه بگیرند. ما تمرینات خوبی داشتیم و می خواهیم با نتیجه به مشهد برگردیم.

شرافت مان را به پول نمی فروشیم
گاهی در زندگی باید بازی ها را برد و بعضی چیزها را نمی شود با پول جبران کرد و ان هم شرافت است. باید جایگاه مان را در جدول بهتری کنیم. بازیکنان می توانند کوه ها را تکان بدهند چون هیچ پولی نگرفتند. با تمام مشکلات مالی با تمام وجود بازی می کنیم تا بتوانیم امتیاز بگیریم.

دست خیری شکسته است
در این بازی مهدی خیری را به خاطر شکستگی دست در اختیار نداریم. ناصحی را در اختیار نداریم.زوران کنزوویچ مصدومیت مچ پا دارد و نتوانسته تمرین کند اما بقیه بازیکنان می توانند بازی کنند.

دیدگاه‌ها