کد خبر : 1235755 | 02 اردیبهشت 1394 ساعت 16:27 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ کس به سقوط فکر نمی‌کند

کاردوست: با شکست سپاهان شگفتی‌ می‌سازیم

رضا کاردوست امیدوار است تیمش با کسب نتیجه در دیدارهای باقی‌مانده شانس بقای خود در لیگ چهاردهم را افزایش دهد.

کاردوست: با شکست سپاهان شگفتی‌ می‌سازیم
به گزارش "ورزش سه"، در حالی که استقلال خوزستان در فاصله چهار هفته مانده به پایان لیگ چهاردهم جزو گزینه‌های سقوط محسوب می‌شود، بازیکنان این تیم امیدوارند با کسب امتیاز لازم در لیگ پانزدهم هم از تیم‌های لیگ برتری میزبانی کنند.

کاردوست درباره نتیجه تساوی تیمش برابر راه آهن گفت: نمی‌توانم بگویم این تیم را دست کم گرفتیم زیرا تمام تیم‌های لیگ برتر از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و البته ما برابر راه‌اهن غافلگیر شدیم. موقعیت‌های خوبی داشتیم و اگر آنها را تبدیل به گل می‌کردیم نیازی به این صحبت‌ها نداشتیم. دیدار خوبی بود و از کیفیت خوبی هم برخوردار بود و البته نتیجه تساوی نمی‌توانست برای دو تیم راضی کننده باشد.

وی ادامه داد: علیرغم ارایه بازی‌های خوب در کسب نتیجه موفق نبوده‌ایم و اسیر بدشانسی شدیم. مطمئنا این جایگاه حق ما نبود و اگر کمی دقت بیشتری داشتیم اکنون برای بقا به دنبال امتیاز نبودیم. هنوز چیزی برای استقلال به پایان نرسیده و مطمئنا در دیدارهای آینده امتیازات لازم را کسب خواهیم کرد.

رضا کاردوست بازیکن تاثیرگذار استقلال خوزستان که در دیدار برابر راه‌اهن با دریافت کارت دو کارته شد و دیدار برابر سپاهان را از دست داد، در این باره گفت: با توجه به قانون این بار دو کارته شدم و نمی‌توانم در برابر سپاهان به میدان بروم. این نهایت بدشانسی برای من بود چون از انگیزه فوق‌العاده‌ای برخوردار هستم و دوست ندارم در این شرایط حساس آقای ویسی را تنها بگذاریم. این شرایط بین تمام بازیکنان وجود دارد و همه به دنبال این هستیم که زحمات آقای ویسی در این تیم نتیجه بدهد.

وی در پایان گفت: سپاهان تیم خوبی است و در کورس نیز قرار دارد و این شرایط را برای ما سخت می‌کند. اما ما هم برابر تیم‌های بزرگ همیشه باانگیزه‌تر نشان داده‌ایم و مطمئنا در این دیدار هم به دنبال کسب نتیجه هستیم و امیدوارم یک پیروزی خوب به نام استقلال ثبت شود و خیال‌مان بابت بقا راحت شود. البته این را هم بگویم که با توجه به پتانسیل تیم اصلا به سقوط فکر نمی‌کنیم و به دنبال شگفتی سازی برابر سپاهان هستیم.

دیدگاه‌ها